Pussebrikke for iphone 5

Pussebrikke for iphone 5

Innleggav monica1970 » ons 24.07.2013 18:39

Noen som vet hvor man kan få kjøpt pussebrikke som man kan feste på baksiden til iphonen. Ser mange har slikt på sine mobiler. Har helt ny iphone, og det har vært lurt hatt slik brikke, slik displayet ikke blir så merket av fingrer.
medlem i 226 måneder
 

Re: Ny iphone 5

Innleggav desibabu » tor 25.07.2013 1:51

Send meg adressen din så kan jeg sende noen :-)
medlem i 183 måneder
 

Re: Ny iphone 5

Innleggav monica1970 » tir 30.07.2013 16:38

Kan ikke se ha mottat noe fra deg, og har sendt deg PM. Ettersom mailen ligger i utboks kan det tolkes fra min side at den kan være blokkert. Så det var bare en opplysning. Har de likevel fått noe, så send gjerne svar PM tilbake.
medlem i 226 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav ddybing » tir 30.07.2013 17:37

Meldinger ligger forøvrig i utboks til de blir lest av mottaker. Da flyttes de til Sendt.

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav monica1970 » tor 08.08.2013 14:54

Desibabu: Etter ha sjekket i min post er det ingen pussenrikke kommet. Her er det vel lov å konstantere at vedkommende er mer interessert å vite hvor jeg bor. Det er lov å gjøre seg tanker om det. Og 25 juli er det lenge siden. Så hva er du egentlig ville vite ? Må si meg overrasket når du skriver at du skal sende meg noen. Men ingen ting skjer. Når du skriver på åpen vegg at du skal sende noen, så burde du faktisk holde deg til.
medlem i 226 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav Voodoosurf » tor 08.08.2013 22:02

Om du tenker på de små ca 3x2 cm klutene som fester seg på bla iPhonen.
Jeg var på Humac sitt hovedkontor i mølleparken og der sto det en stor bolle på disken, bare å forsyne seg, så de er en slags reklame gimic.
Kansje de også har de i humac butikker for det står Humac på dem.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav desibabu » fre 09.08.2013 13:37

Hei Monica1970
Jeg hadde sendt ut de dagen etter JRG fikk adressea di men kan sende deg noen flere allerde Idag hvis de ikke har kommet frem, kunne du sjekke adressen du sendte meg slik at de ikke havner et feil sted :-)
medlem i 183 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav monica1970 » fre 09.08.2013 17:37

Flott at du svarte meg Desibabu.
Adressen min får du PM. Jeg var på posten senest i dag, og det var ikke kommet noe enda. Voodoosurf; Dessverre er ikke Humac butikk der jeg bor. Husker jeg riktig, så er det ikke Humac butikk hverken i Hamar eller i Gjøvik.
medlem i 226 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav desibabu » man 12.08.2013 13:02

Hei Monica

kan du melde tilbake når du har mottatt de nye pussebrikkene?
De ble levert til posten fredag kveld så kan hende de er framme enten i dag eller i morgen :_D
medlem i 183 måneder
 

Re: Pussebrikke for iphone 5

Innleggav monica1970 » tir 13.08.2013 13:30

Hei.
Tusen takk for dem. De var kjempeflotte. Og ha en fortsatt god uke.
medlem i 226 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]