Batteri iPhone 4S

Batteri iPhone 4S

Innleggav dgt92 » tir 25.06.2013 17:45

Hei hei! Kjøpte et nytt batteri til min iPhone 4s på ebay her forleden. Det viste seg å ikke virke. Så jeg kjøpte et nytt. Denne gangen et fra hong kong som var gulfargen og skulle holde lenger enn den gamle 4s batteriet. Selgeren hadde 99 % positiv feedback også. Dette batteriet fungerer, men telefonen slår seg støtt og stadig av og på. Så jeg skiftet tilbake til det gamle igjen. Finnes det egentlig noen gode batterier å få tak i? Og hvorfor slår mobilen seg av og på når den får et nytt, fungerende batteri?
medlem i 208 måneder
 

Re: Batteri iPhone 4S

Innleggav magnusalex » tir 25.06.2013 23:29

Kjøp et originalt batteri. Batteriet i en iPhone kan være kilde til mye feil.

Om det fantes gode, trygge batterier som varer lenger til 4S enn det originale, tror du ikke Apple hadde brukt de selv? :)

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Batteri iPhone 4S

Innleggav dgt92 » ons 26.06.2013 1:14

Ålreit. Vet du hvor man kan kjøpe et orginalt batteri? De fleste på ebay reklamerer med dette, men det ene "orginale" batteriet jeg kjøpte, fungerte ikke.

Hehe, joda, de hadde vel kanskje det. Men teknologien har jo gått fremover siden apple laget sine iphone 4s batterier. Asiatere er ganske flinke til å utvikle ting.
medlem i 208 måneder
 

Re: Batteri iPhone 4S

Innleggav magnusalex » lør 29.06.2013 17:24

Ja, men i batteriverden har det skjedd lite de siste årene.

Anyway, dette er garantert originalt: http://altitec.no/apple-iphone-4s-3-7v- ... tteri.html

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron