Metallfester til volum- og muteknapp (4s)

Metallfester til volum- og muteknapp (4s)

Innleggav Atrit » lør 04.05.2013 16:48

Hei,

Er på utkikk etter disse to metall festene som holder fast volumknappene og muteknappen i en 4S. Noen som vet om noen i Norge som seller disse, eller er det noen her på forumet som har noen til overs? Har funnet noen på eBay, men skulle gjerne hatt dem så kjapt som mulig!

Er den øverste i midten og den lange av metall nederst her jeg mener:

http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-ORI ... 3a76cbca3c

Takker for svar :)

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Metallfester til volum- og muteknapp (4s)

Innleggav magnusalex » lør 04.05.2013 18:01

Jeg har en komplett ramme fra en vannskadet 4S. Alle knapper, braketter, fester osv er på plass - men eventuell elektronikk som måtte sitte i den virker selvsagt ikke.

Interessert i den? Du kan jo evt. plukke ut det du trenger.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Metallfester til volum- og muteknapp (4s)

Innleggav Atrit » søn 05.05.2013 4:05

Så lenge skruene ikke er rustet fast, kan den være av interesse. Skal du ha noe for den?

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Metallfester til volum- og muteknapp (4s)

Innleggav magnusalex » søn 05.05.2013 22:43

De er ikke rustet fast. Selve rammen er av aluminium, så den ruster jo ikke - noen av skruene kan kanskje ha litt antydning til brun rustfarge, men sitter ikke fast.

Hvor mye jeg vil ha for den avhenger av om den må sendes i posten eller ikke. Tenkte ikke å bli rik på den, akkurat. Jeg bor i Sarpsborg.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Metallfester til volum- og muteknapp (4s)

Innleggav Atrit » søn 05.05.2013 23:37

Fikk en gang en iPhone som hadde vært utsatt for saltvann. Der var alt av skruer totalt fast rustet, så var derfor jeg spurte.

Om du sender meg kontonr. ditt på PM, betaler jeg for forsendelsen. Bor på Sunnmøre.

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]