Bilholder til iPhone 5

Bilholder til iPhone 5

Innleggav g-dude » tir 09.04.2013 18:11

medlem i 154 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav magnusalex » tir 09.04.2013 18:33

Jeg kjøpte denne: http://www.clasohlson.com/no/Garmin-bil ... r385572000. Har tidligere hatt samme modell for 4 og 4S. Den er VELDIG fin! Robust holder, kraftig stativ og en svært god sugekopp. Anbefales.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav jenka » tor 25.04.2013 15:13

medlem i 136 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav bzzlink » tor 25.04.2013 21:06

Brodit.se ingen over ingen ved siden. Ikke av de billigste, men de skraper ikke opp hverken dashbordet eller telefonen
medlem i 193 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav magnusalex » fre 26.04.2013 11:04

... men de ser ut som en utedo fra 1950.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav bzzlink » fre 26.04.2013 15:51

He he, det har du rett i.

Men jeg har prøvd mange forskjellige, og de med klyper etc for å feste telefonen, passer ikke for meg.

Vil uansett holder man velger, anbefale å kjøpe en brodit monteringsplate/bøyle.
medlem i 193 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav Stensilcase » tir 07.05.2013 6:54

http://lux-case.no/apple/iphone-5/tilbe ... tiver.html

"Flott utvalg og til en billig penge"

Kompis av meg som viste meg denne siden og jeg er enig med han der.
medlem i 132 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav magnusalex » tir 07.05.2013 10:32

Særlig billig var det vel ikke.

Ser i tillegg ut som om det kun er DX/FocalPrice produkter der - og de kan man vel like gjerne kjøpe selv langt billigere.

Og, bare for å ha nevnt det - dersom det er du som driver butikken: Det er kanskje de mest ødeleggende vannmerkene jeg har sett. På enkelte produkter mister man jo helt fokus på produktet, og de er bare i veien.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Bilholder til iPhone 5

Innleggav Stensilcase » ons 08.05.2013 6:41

magnusalex skrev:Særlig billig var det vel ikke.

Ser i tillegg ut som om det kun er DX/FocalPrice produkter der - og de kan man vel like gjerne kjøpe selv langt billigere.

Og, bare for å ha nevnt det - dersom det er du som driver butikken: Det er kanskje de mest ødeleggende vannmerkene jeg har sett. På enkelte produkter mister man jo helt fokus på produktet, og de er bare i veien.


Ah, kanskje du har rett i at det er billigvarer fra Kina. Fikk bare linken av en kompis, men jeg kjøpte en bilholder derfra og den funker. Og er ikke som DX eller Focalprice, hvor det kan ta månder før man får varen, eventuelt at du ikke mottar varen i det heletatt.

Jeje, ikke min bedrift nei.
medlem i 132 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]