Overgang til lightning

Overgang til lightning

Innleggav Svupp » fre 26.10.2012 15:36

Er det noen steder man får kjøpt adapter fra de gamle kablene over til lightning?

Må si jeg plutselig savnet lengre ledning, og har huset fult av 2-metersledninger til iphone, så jeg trenger bare adapter.

Kom gjerne med link til hvor jeg får kjøpt!
medlem i 150 måneder
 

Re: Overgang til lightning

Innleggav weben » fre 26.10.2012 16:10

Apple selger på sine nettsider.
medlem i 137 måneder
 

Re: Overgang til lightning

Innleggav freddysan » fre 26.10.2012 16:40

De fleste Elkjøp-butikker og andre autoriserte Apple-forhandlere har stort sett dette :)
medlem i 137 måneder
 

Re: Overgang til lightning

Innleggav Svupp » fre 26.10.2012 18:29

skal se innom elkjøp da... apple.no har jo lang leveringstid på disse, og nesten 300 pr stk synes jeg var litt i meste laget. Håper det kommer lengre lightning-kabler snart på ebay.
medlem i 150 måneder
 

Re: Overgang til lightning

Innleggav wellendorf » fre 26.10.2012 18:35

Finnes mange originale kabler/overganger på ebay, til halve prisen ;) Kjøpte selv to originale kabler, til prisen av en her i Norge. Inkl frakt. Fungerer som gull ;) Noe jeg egentlig regnet med.
medlem i 164 måneder
 

Re: Overgang til lightning

Innleggav Svupp » fre 26.10.2012 19:23

trenger i grunn ikke flere kabler, for jeg synes 1 meter er litt i korteste laget dersom man bruker telefonen mens den lader. Jeg har blitt avhengig av kabler på 2 eller 3 meter, og vil ikke tilbake til bare 1 meter. Disse lange har jeg som sagt mange av, så jeg trenger bare noen overganger.
medlem i 150 måneder
 

Re: Overgang til lightning

Innleggav wellendorf » lør 27.10.2012 13:16

Nå skrev jeg at det også fantes overganger der da ;) jeg skrev bare min erfaring med kablene kjøpt derfra.
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]