USB-hunn til 30-pins hunn

USB-hunn til 30-pins hunn

Innleggav Joshiwo » man 15.10.2012 13:11

Har en Belkin TuneCast Auto Live FM-sender som jeg bruker med min nåværende 3GS. Nå som iPhone 5 snart kommer fra Apple Store, trenger jeg en løsning for denne.

Belkin-senderen bruker en vanlig 30-pins hann til å koble til 3GS-en, mens iPhone 5 bruker som kjent Lightning. På grunn av skallet jeg skal bruke på min iPhone 5, tenkte jeg å bruke Lightning-laderen som følger med, koble den inn i en overgang, og så inn på senderen, så jeg slipper å ta av skallet hver eneste gang jeg setter meg i bilen. Det blir altså:

iPhone 5 - Lightning m/USB hann - USB-hunn-30-pins hann-adapater - Belkin.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn overgang?

Jeg er ikke interessert i å kjøpe en ny FM-sender, siden jeg har planer om å bytte ut spilleren i bilen med en med AUX, men dette koster mer enn jeg er villig til å bruke nå (2-din-spiller).

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: USB-hunn til 30-pins hunn

Innleggav Macini » man 15.10.2012 13:44

Skal ikke Apple sin offisielle overgang fungere til det? Den er laget for å kunne bruke iPhone 5 på gammelt utstyr.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: USB-hunn til 30-pins hunn

Innleggav Joshiwo » man 15.10.2012 13:58

Apple har en Lightning til 30-pin på 0,2 meter, men den koster også 319,- på Apple Store, og hele 349,- hos Eplehuset. Jeg tenkte at en hunn-hunn-overgang ville bli billigere. Som sagt, dette er kun en midlertidig løsning, så jeg ønsker ikke å spytte så alt for mye i det.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]