Får ikke kontakt med bluetooth-tastatur.

Får ikke kontakt med bluetooth-tastatur.

Innleggav Svupp » tor 16.08.2012 11:42

I fjor sommer kjøpte jeg meg ipad, og et Logitech tablet keybord som jeg koblet til via bluetooth, og alt funket som en drøm fra første sekund.

Så kjøpte jeg min første iphone i høst (4s) og ville prøve koble tastaturet til, noe som ikke gikk, telefonen og tastaturet fant aldri hverandre.

Ei venninne av meg hadde kjøpt seg makent tastatur til sin telefon, og jeg hjalp henne med å koble dem sammen, noe som gikk med en gang. Også min telefon fant hennes tastatur.

Jeg prøvde igjen med mitt tastatur, men ikke F om de finner hverandre.
Jeg tenkte det kunne ha noe med at tastaturet alt var koblet opp med min ipad, og koblet det fra med at ipadden skulle ”glemme enheten”.

Men nå sitter jeg altså i det. Nå vil ikke ipadden min heller finne tastaturet igjen.

Kan noen hjelpe meg med tips om hvordan jeg kan få løst dette problemet, eller hvordan jeg kan feilsøke?

Det funket fint med ipadden før, men ikke nå når jeg vil koble det til igjen, og min iphone finner andre tastaturer, bare ikke dette.

Angrer veldig på at jeg koblet det fra ipadden :-( men ville altså prøve å se om det hadde noe å si...
medlem i 150 måneder
 

Re: Får ikke kontakt med bluetooth-tastatur.

Innleggav SAA340 » tor 13.09.2012 13:23

Yes, jeg har noyaktig samme problem!
Kjopte tastatur, funket fett, saa skulle en kompis proeve det paa sin ipad, jeg trykket paa 'glem', og naa faar jeg ikke koblet til! Kompisen har ogsaa 'glemt' tastaturet mitt i tilfelle dette var problemet, men det funker heller ikke.
Andre enheter finner tastaturet, men ikke iPaden min.
Har iPad2.

Noen som kan hjelpe??
medlem i 139 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]