Iphone 4 hovedkort ?

Iphone 4 hovedkort ?

Innleggav Ellefsen2 » lør 21.07.2012 1:50

Hei, jeg har et spørsmål.

Kompisen min knuste skjermen på sin iphone 4, da jeg har byttet på min 3gs å fant dette ganske enkelt tenkte jeg å gjøre et forsøk på han sin å ! Fulgte guiden til ifixit på youtube og alt så ut til å stemme. Brukte en donorskjerm fra en annen iphone 4. men da alt var skruddd på plass igjen og jeg skulle skru på så var en tredjedel av skjermen svart med litt rødskjær i kanten ellers ser man at digitizeren og alt funker. Skrudde den så fra hverandre for å se om noe skjerm kontakter ikke satt korrekt, men alt ser ut til å stemme.
Så kommer spørsmålet: Jeg selv har en donor tlf, er det mulig å bare bytte hovedkortet fra kompisen min sin telefon over i donor tlf ? Så jeg slipper ut med skjerm å alt mulig da det bare er denne jeg trenger ? Hva befinner seg egentlig på iphone 4 hovedkort ?
Håper på svar!
medlem i 140 måneder
 

Re: Iphone 4 hovedkort ?

Innleggav Ellefsen2 » man 23.07.2012 4:49

Update:
Til dere som vil prøve dette : Ja det funker fint :) Ble ferdig å skru i sta å den "nye" telefonen funker flott :)
medlem i 140 måneder
 

Re: Iphone 4 hovedkort ?

Innleggav teodor1403 » man 23.07.2012 6:42

jepp! hovedkort er ikke noe problem og bytte fra telefon til telefon, hvis skjermen er svart men tlf slår seg på, trenger den kun en gjennoprtening så funker den :-)
medlem i 146 måneder
 

Re: Iphone 4 hovedkort ?

Innleggav Ellefsen2 » man 23.07.2012 14:03

Nei fant ut av det :) Men hos meg var ikke gjennopretting nødvendig , Bare plug and play :)
medlem i 140 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]