Mophie Juice batteripakke

Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » tir 20.03.2012 16:44

Fikk idag min Mophie Juice Pack Air for Iphonen. Kjøpte den fra London, en av de store mobilutstyrsjappene, 20 pund, gikk akkurat under tollgrensa. De sendte som brev, 3 pund 45, Mophie ble en rimelig fornøyelse :-)

Dermed er det andre kjempeteknisk problemet løst for meg, ble dyrt å oppgradere minnet fra 16GB (måtte ha en 4S på 64GB),
men batteri problemet ble billig løst.

Mophie juice pakken er "bærre lækker" som vi sier her på landet. En tynn flis av et deksel, og en USB kabel for å lade hele greia og sync Itunes. Har Stanby knapp, ON betyr at Iphonen lader seg til 100% av Mophie. OFF da er Mophie en "uberørt" reserve..

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt meg dette før:-)
(Kan ha noe med den vanvittig overprisen i Norge, noe jeg har sett særlig på fotoutstyr)

----
Iphone 4S, ios 5.1
medlem i 233 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav PeterIpodTouch » tir 20.03.2012 23:21

Den hørs interessant ut :-) Har selv et eksternt batteri fra Griffin, men det lader ikke mer enn 40% :'(

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav glorious » ons 21.03.2012 3:17

Gidder du å si hvor du kjøpte den? :) På forhånd takk :-D

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav Leneblom1 » ons 28.03.2012 19:59

Jeg har lest mye om Mophie Juice batterideksel på Internett , flere anmeldelser, men ikke prøvde det....
Men jeg tror at Mophie sikrer god kvalitet ;)
medlem i 144 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav johnra » ons 28.03.2012 21:10

Har selv en slik Mophie som jeg kjøpte fra appstore da den var på tilbud for noen måneder siden. Fungerer helt utmerket og jeg kan trygt anbefale den

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » tor 29.03.2012 6:56

Jeg kjøpte jo min fra en trygg mobilutstyr forhandler i England,

MEN for de unge og uredde, kan dere jo prøve Shenzen i Kina (byen rett N for Hong Kong),
samme varen, men til "Rema-pris":

http://www.ebay.co.uk/itm/Mophie-Juice- ... 4601404327


------
Mine erfaringer er at dette er et must-have tilbehør. I allefall på reise, Mophie er som et kompakt deksel og gir nesten dobbelt så lang batteritid.
Du lader både Mophie og Iphone samtidig ved at dekselet sitter på, og du syncer også i iTunes ved USB kabel (dvs at Mophie sitter på).
medlem i 233 måneder
 

Mophie Juice batteripakke

Innleggav meridian1979 » ons 04.04.2012 12:34

Krovoll, hvor kjøpte du batteridekselet? Jeg har ikke lyst til å kjøpe fake på ebay. Ser på den fra ebay at den deles ved øvre halvdel. Den originale deles i bunnen. Altså er det ganske sikkert at dette er fakeolini!
medlem i 176 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » fre 06.04.2012 8:00

meridian1979 skrev:Jeg har ikke lyst til å kjøpe fake på ebay.



Du om det. Min Mophie deles som beskrevet på eBay siden jeg referer til. Og slik deles den hos Mophie også:

http://www.mophie.com/mophie-juice-pack ... p4-blk.htm

Sånne skeptikere av verdens gode kremmere bør helst holde seg hos innenrikse kremmere som kun tenker profitt, ikke vennskap. Den som intet vover, intet vinder, godt sagt av ymse europeere (dansker) :-)
medlem i 233 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav Torkild1 » fre 06.04.2012 8:38

meridian1979 skrev:Krovoll, hvor kjøpte du batteridekselet? Jeg har ikke lyst til å kjøpe fake på ebay. Ser på den fra ebay at den deles ved øvre halvdel. Den originale deles i bunnen. Altså er det ganske sikkert at dette er fakeolini!

Kan det være en ny modell? Min deles i bunnen og det skjer av og til at den deler seg i lommen. Så det ser bedre ut slik den " nye" ser ut.
medlem i 157 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav sveintore78 » fre 06.04.2012 10:25

Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan si hvor du handlet mophien krovoll..
medlem i 168 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav johnra » fre 06.04.2012 11:35

Min deles i Bunnen og den er kjøpt hos apple,De på linkene deles på midten og er nok en nyere versjon ser det ut som

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav olahe97 » fre 06.04.2012 12:11

krovoll hvilken nettbutikk kjøpte du fra i england? ;)
medlem i 181 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » fre 06.04.2012 14:10

sveintore78 skrev:Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan si hvor du handlet mophien krovoll..


Produktet:
http://youtu.be/eJ5QTTDH_BM

Hvis noe skal være FAKE, så må det være det som selges fra applestore, en slik mophie har jeg ikke sett før...

http://www.ebay.co.uk/itm/Mophie-Juice- ... 256dd81f09

Ascot gutta var tomme ei stund, men nå har de tydeligvis fått inn igjen. Prisen er nå "litt over" tollgrensa, så du må be om å få den tolldeklarert som bok. Det gjør de svært gjerne :-)
medlem i 233 måneder
 

Mophie Juice batteripakke

Innleggav meridian1979 » fre 06.04.2012 20:37

Ifølge min svoger, som akkurat har kjøpt mophie juice park air i NY - så er den med åpning i topp og som deles i bunnen den nye modellen. Den som er heldekkende og som deles i øvre halvdel er forrige modell. Finner ingen dokumentasjon på dette, men han pleier å være veldig oppdatert på dette området.
medlem i 176 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav johnra » fre 06.04.2012 23:01

Hvis noe skal være FAKE, så må det være det som selges fra applestore

Første gangen jeg hører at appstore selger noe som er fake. Tror du har tatt deg en påskedram for mye

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Neste

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron