Mophie Juice batteripakke

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » lør 07.04.2012 8:42

meridian1979 skrev:Ifølge min svoger, som akkurat har kjøpt mophie juice park air i NY - så er den med åpning i topp og som deles i bunnen den nye modellen. Den som er heldekkende og som deles i øvre halvdel er forrige modell. Finner ingen dokumentasjon på dette, men han pleier å være veldig oppdatert på dette området.



Merkelig.

Hvorfor er ikke denne "nye" modellen, med åpning i bunn, på Mophie sine nettsider?

Tror fremdeles at greia på applestore enten er fake, er en rebranded ikke Mophie eller rett og slett noe gammelt "rask".
Har jo lest en god del tester av juicepack air før jeg kjøpte, akkurat nå leste jeg en artikkel på gadcetmac.com; "new juicepack for Iphone". Den har åpning i topp, "a new design by Mophie".

Dessuten er jeg avholdsmann.
medlem i 233 måneder
 

Mophie Juice batteripakke

Innleggav meridian1979 » lør 07.04.2012 9:44

Stusset over at den "nye" ikke er på mophies sider jeg også. Det kan jo være dem har laget en modell kun for applestore? Jeg sender en mail dit nå, så får vi svar på det.
medlem i 176 måneder
 


Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » lør 07.04.2012 12:54

Hmmmm....

Hvorfor Applestore sin utgave ikke er på mophie sin hjemmeside:
Vi kan lese på Macrumors:
"
From what I know there's 3 versions of the air, please dont quote me lol

1. Standard att iPhone 4 version
2. A universal version that works with the iphone 4 from verizon, ATT, and the 4s.
3. An "apple" edition where apple specifically asked mophie to change the form of the case. The regular juice pack has a small top that pops off and a long bottom. The apple edition would be a big top and a small bottom so that when u take off the bottom u can sitll keep ur iphone inside the top case while being able to dock with anything.
"

Altså - "same shit new wrapping"

Vi har nok her en forklaring på hvorfor appstore sin utgave er betydelig dyrere.

Jeg er godt fornøyd med den vanlige versjonen, det hadde kanskje vært kjekt med åpning i bunn for å kunne sette den i en dock (som jeg ikke har), men synes nok det er litt mye å betale for den funksjonaliteten.

Her er en omtale av den nye bunn-åpne versjonen:

http://www.tuaw.com/2011/06/30/mophie-j ... -snappier/
medlem i 233 måneder
 

Mophie Juice batteripakke

Innleggav meridian1979 » lør 07.04.2012 13:48

Da fikk vi svar på det! Jeg kjøpte akkurat en brukt mophie av Applemodellen til 300 kr. Fungerer fint, men ville nok heller hatt den som er heldekkende for bedre beskyttelse. Uansett, deilig med masse batterikraft.
medlem i 176 måneder
 

Mophie Juice batteripakke

Innleggav meridian1979 » lør 07.04.2012 13:51


Ja, men de 2 første linkene dine er jo ikke deksler slik vi har omtalt her.
medlem i 176 måneder
 

Re: Mophie Juice batteripakke

Innleggav krovoll » lør 07.04.2012 16:05

Les dette. Denne avgjorde mitt valg av Mophie:

http://www.macworld.com/article/1160878 ... cases.html
medlem i 233 måneder
 

Mophie Juice batteripakke

Innleggav meridian1979 » man 09.04.2012 17:36

Svar fra Mophie, selv om vi nå vet svaret:

Dear P,

Thank you for your interest in our products.The juice pack air snap ( the one that connects at the bottom) and the juice pack air are the same product. The only difference being the juice pack air snap is an Apple exclusive product.

Jackie Mayo
Customer service
mophie
jackie@mophie.com
medlem i 176 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]