Monster Beats by Dr. Dre Studio

Monster Beats by Dr. Dre Studio

Innleggav pragmo » tor 02.02.2012 15:44

Vurderer sterkt å kjøpe meg noen slike.
http://store.apple.com/no/product/TX465ZM/A/Monster-Beats-Studio-Headphones-by-Dr-Dre
er det noen som har noen erfaring med slitasje, iPhone kabelen, ekte\uekte, generell bruk? :-)


Takker for svar. :-)
medlem i 171 måneder
 

Re: Monster Beats by Dr. Dre Studio

Innleggav Baika » tor 02.02.2012 17:27

Hei

Har de selv og kan varmt anbefale de selv om prisen er litt stiv. Et lite minus er at du konstant må ha batterier i. Har hatt mine i snart et år og de ser like fine ut som dag en. iPhone-kabelen som følger med fungerer akkurat slik du forventer. Svare anrop, legge på, bytte sang osv fungerer helt greit.
Det er definitivt mange fake der ute, men kjøper du fra Apple-Store er sjansen liten. Tar jeg ikke helt feil er de autorisert selger. Jeg bruker mine hver dag på buss til/fra skolen, i klasserommet, hjemme etc. Et pluss er at putene er store nok til å dekke rundt ørene, så det ikke blir slitsomt å ha på i lengden. Når det gjelder batteritid varierer det i samsvar med bruk. Jeg bytter batteri kanskje hver 20.dag, å da har jeg brukt den ganske mye. Støyisoleringen fungerer så som så. Den fungerer, ja, men ikke helt slik jeg hadde forventet.
Hvis du vil legge så mye penger i et headset, så er det løp og kjøp. Er du ute etter bedre støyisolering ville jeg nok anbefalt noe annet. Hvis du også er ute etter et headset der bassen ikke dominerer, kjøp noe annet.

-Baika
medlem i 169 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]