www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav sap_2000 » fre 18.11.2011 15:28

Hei.
Har noen erfaringer med nettbutikken http://www.covershop.no ?
Jeg har bestillt varer derifra, men så langt ikke mottatt noe. Får heller ikke kontakt med firmaet tross flere forsøk på telefon og mail.

Torsdag i forrige uke (10/11) bestillte jeg 1 stk Puro cover og 1 stk Ferrari cover til iP4 for tilsammen 557,-
Valgte nettbutikken for den så ryddig ut og lovet "rask levering - 1-3 dager" på forsiden.
Bestillte på Torsdag 10/11, og på Fredag 11/11 fikk jeg en automatisk mail om at varene var sendt med følgene tekst:
"11/11/2011Sendt med leverandørens ordre nr 147777"
Siden dette er små ting regnet jeg da med og få det på Mandag som er normal postgang.

-På Tirsdag sender jeg en mail med forespørsel om sendingsnummer. -Ikke fått svar
Utover uken prøver jeg og ringe "kundeservice" flere ganger uten hell.
-Når det ikke var kommet noe på Torsdag 17/11 sender jeg ny mail og henviser til fil forrige mail (kopi under). -Ikke svar
-Når det ikke var kommet varer med posten i dag, Fredag 18/11 sender jeg ny mail. -Ikke svar til nåverende tidspunkt.
-Prøver og ringe flere ganger i dag til "kundeservice" i dag uten hell. Bare rett til svarer.

Firmaet har listet et mobilnummer for kontakt i tillegg til mail. Når jeg ringer dette nummeret kommer man umiddelbart til en telefonsvarer som sier: "velkommen til kundeservice. Vi har for tiden stor pågang osv....."
Dette har skjedd alle gangene jeg har prøvd og ringe, både morgen, dag og kveld... Ikke et eneste ring, bare rett til svareren "kundeservice". -Og jeg har prøvd maaaange ganger ;)

Så hva gjør man? Har bestillt og betalt varer som ikke har kommet tross lovnad om "rask levering - 1-3 dager" på firmaets hjemmeside (på forsiden).
Ok, ting kan være forsinket med posten, og kan teoretisk ta 1 uke selv om det er lite sannsynlig, men det bekymrer meg litt at firmaet ikke svarer på gjentatte hendvendelser på telefon og mail og virker komplett umulig å få tak i.
Finner ikke noen melding om ferieavvikling/ sykdom på hjemmesiden som kunne forklart situasjonen.

Takker for svar :)
medlem i 149 måneder
 

Re: www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav Roon » lør 19.11.2011 7:35

Her har du info om firmaet.
Det står oppført både telefon og mobil der til eier. Ser han har flere nettbutikker med samme nummer som på covershop.no
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp;jsessionid=8gRZTH2GcfWG8sRJvc35W22v4HrdRVhsTpn1s0wk5Z5CdfP6s2gv!-904285606?orgnr=990659427

Får du kontakt så krev pengene tilbake og hev kjøpet! Eller avslag i pris grunnet lang leveringstid. Tar ikke 1 uke å sende innenlands nå.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav RogerT » lør 19.11.2011 10:30

Takk for innlegget ditt! Da er det en til nettbutikk vi kan holde oss langt langt vekke fra :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav sap_2000 » lør 19.11.2011 11:15

Takker for svar :)

Takker for link til Brønnøysund! Noen som vet hvor man finner regnskapstall? Husker ikke i farten hvor man finner dette.

Ja, det frister lite og handle hos et firma som tar pengene og samtidig ikke er mulig g få tak i.

Har betalt med PayPal, så om det ikke skjer noe snart, melder jeg fra til PP og krever pengene tilbake. Firmaet har også konto hos PP, og om en PP partner ikke oppfyller pliktene sine vil det få konsekvenser fra PP sin side.

Men håper at ting ordner seg SNART :rolls eyes:

Men: Noen som har handlet hos sjappa eller hørt noe om andre som har handlet derfra?? Erfaringer?
medlem i 149 måneder
 

Re: www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav sap_2000 » man 21.11.2011 15:29

Ingenting i posten på Lørdag 19/11 og ikke i dag 21/11 heller....

Og fremdeles ikke svar på mail, telefon og SMS.
Tar ikke "kundeservice telefonen" heller.... :rolls eyes:

Igjen: Noen som har erfaringer med firmaet??
medlem i 149 måneder
 


Re: www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav Loppetuss » tir 24.04.2012 12:09

Jeg har nå samme erfaringen med denne nettbutikken. Varene jeg bestilte er ikke mottatt etter over en uke, og ingen svarer hverken på telefon eller mail. Noen andre med erfaringer med denne butikken? Løste saken seg for deg som postet dette innlegget?
medlem i 145 måneder
 

Re: www.covershop.no - Erfaringer?? - Får ikke kontakt

Innleggav sap_2000 » tor 26.04.2012 19:40

Hei.
Fikk ikke svar på noenting; Skjema på side, email og telefon.
Fant ut hvem som eide og besøkte han i hans butikk. Da plutselig skulle alt ordne seg, og jeg hadde den i posten noen dager etterpå.

Hørte noe som: problem....email.......server...bla...bla...
Disse "emailpproblemene" vedvarer tydligvis fortsatt skjønner jeg. Tydligvis telefonproblemene også... :rolls eyes:

Finnes bedre steder og handle spør du meg...
medlem i 149 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]