Hei.
Har noen erfaringer med nettbutikken
http://www.covershop.no ?
Jeg har bestillt varer derifra, men så langt ikke mottatt noe. Får heller ikke kontakt med firmaet tross flere forsøk på telefon og mail.
Torsdag i forrige uke (10/11) bestillte jeg 1 stk Puro cover og 1 stk Ferrari cover til iP4 for tilsammen 557,-
Valgte nettbutikken for den så ryddig ut og lovet
"rask levering - 1-3 dager" på forsiden.
Bestillte på Torsdag 10/11, og på Fredag 11/11 fikk jeg en automatisk mail om at varene var sendt med følgene tekst:
"11/11/2011Sendt med leverandørens ordre nr 147777"Siden dette er små ting regnet jeg da med og få det på Mandag som er normal postgang.
-På Tirsdag sender jeg en mail med forespørsel om sendingsnummer. -Ikke fått svar
Utover uken prøver jeg og ringe "kundeservice" flere ganger uten hell.
-Når det ikke var kommet noe på Torsdag 17/11 sender jeg ny mail og henviser til fil forrige mail (kopi under). -Ikke svar
-Når det ikke var kommet varer med posten i dag, Fredag 18/11 sender jeg ny mail. -Ikke svar til nåverende tidspunkt.
-Prøver og ringe flere ganger i dag til "kundeservice" i dag uten hell. Bare rett til svarer.
Firmaet har listet et mobilnummer for kontakt i tillegg til mail. Når jeg ringer dette nummeret kommer man umiddelbart til en telefonsvarer som sier:
"velkommen til kundeservice. Vi har for tiden stor pågang osv....."Dette har skjedd alle gangene jeg har prøvd og ringe, både morgen, dag og kveld... Ikke et eneste ring, bare rett til svareren "kundeservice". -Og jeg har prøvd maaaange ganger
Så hva gjør man? Har bestillt og betalt varer som ikke har kommet tross lovnad om
"rask levering - 1-3 dager" på firmaets hjemmeside (på forsiden).
Ok, ting kan være forsinket med posten, og kan teoretisk ta 1 uke selv om det er lite sannsynlig, men det bekymrer meg litt at firmaet ikke svarer på gjentatte hendvendelser på telefon og mail og virker komplett umulig å få tak i.
Finner ikke noen melding om ferieavvikling/ sykdom på hjemmesiden som
kunne forklart situasjonen.
Takker for svar