iPhone 4S - cases etc...

iPhone 4S - cases etc...

Innleggav haack16 » søn 06.11.2011 11:33

Ok, så jeg kjøpte en case fra http://www.podpad.no (denne; http://www.podpad.no/products.php?product=Para-Blaze-deksel-for-iPhone-4 ), Alt virket greit helt til jeg hadde åpnet pakken og fant ut at casen ikke funket med min 4S.
Men det som er feil er at står tydelig i deres produktbeskrivelse at den funker med iPhone 4S
"....Dekselet er kompatibelt med iPhone 4 og iPhone 4S....."
Hullene som er gravd ut til Lydløs- og volumknappene er feil, lydløsknappen blir liksom presset under på en måte. Helt sikkert på grunn av den nye antennen.
Jeg har sendt mail til dem å sagt at jeg håper at jeg kan få refundert varen siden den ikke passer og det står klart og tydelig at den er kompitabel med 4S, er dette noe jeg har rett på, med tanke på at jeg har åpnet forseilingen?

haack16
medlem i 161 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav iPodrør » søn 06.11.2011 11:47

Når selger feilinformerer om et produkt man kjøper, så har man som regel alltid rett på å få refundert varen!
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav haack16 » søn 06.11.2011 12:33

Takk for raskt svar. Forventer å få svar fra podpad på mandag.
medlem i 161 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav lepew » ons 16.11.2011 16:15

Ja det er riktig. Vær obs på at cases for iPhone 4 ikke passer på 4S. Selv oppdaget jeg dette ved en tilfeldighet på nettet. Tror knapt nok at det finnes cases for 4S idet folk inkludert de som selger dem innbiller seg at telefonene er helt like. Det er de altså ikke. Skal du kjøpe en bumper må du altså selv eventuelt utvide hullet for lyd av/på knappen noen mm selv.
medlem i 174 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav KnethJensen » ons 16.11.2011 17:23

Caser fra statene som er ment for CDMA telefoner passer naturligvis! Og caser som har stor
Nok åpning til "stille" switchen.
Da det er dette som er eneste forskjell på 4 og 4s.

Kjøpte en case fra Otterbox.com. Meget fornøyd (4s)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav Nafoni » ons 16.11.2011 17:57

De aller fleste fra Apple Store skal visstnok være «universale», dvs. at de passer med både 4 og 4S.

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav Stheen » ons 16.11.2011 19:03

Back-coveret til iPhone 4S er annerledes enn det på iPhone 4, så alle som bestiller en "custom" back cover til iPhone må bestille noen som spesielt er til iPhone 4S!

Bestilte 2 stk, og det var irriterende når de ikke passet!!!

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: iPhone 4S - cases etc...

Innleggav ageNine » ons 16.11.2011 20:31

Det står følgende: (noe de sikkert har rettet på i ettertid)
Dekselet er kun kompatibelt med iPhone 4

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]