ip4s bluetooth vw radio

ip4s bluetooth vw radio

Innleggav larsmarius » lør 05.11.2011 20:18

Hei!

Helt ny iphone bruker her, med et problem som sikkert lett kan løses.

Har en 2012 VW passat med RNS315 radio med bluetooth handsfree.

Etter at jeg kobler ifra bluetooth i bilen så er lyden på telefonen fortsatt skrudd av. Så jeg må manuelt skru opp lyden igjen på telefonen (som jeg stort sett alltid glemmer :P) Noen tips?

Har også problem med at jeg ikke får noe lyd fra telefonen da den er tilkoblet, altså den overstyrer jo radioen da noen ringer, men om jeg får melding så skjer ingen ting hverken på telefon eller i radioen.

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan la lyden være på hele tiden på telefonen?

Fungerte helt perfekt med htc desire. da fikk jeg lyd på telefonen mens den var tilkoblet. Må gå an og få til tilsvarende på iphone 4s?
medlem i 149 måneder
 

Re: ip4s bluetooth vw radio

Innleggav premier » søn 06.11.2011 15:53

Hei

Har samme problem med iPhone 3GS. Problemet oppsto ved oppdatering til IOS 5.
Fungerte helt fint med foregående IOS.

Se:
https://discussions.apple.com/message/16511247#16511247

larsmarius: Fungerer stemmestyring av telefon på din RNS 315?
Ifølge brukerhåndbok til RNS 310, RNS 315 skal denne funksjonen være tilgjengelig.
Har aldri fungert hos meg. Har "standard bluetooth telefonforberedelse"
medlem i 149 måneder
 

Re: ip4s bluetooth vw radio

Innleggav larsmarius » søn 06.11.2011 19:15

Hei, er et problem med ios5 altså, håper det løses etterhvert da :)

Har ikke prøvd stemmestyringen, men jeg kan bruke siri via bilradioen om jeg trykker på telefonen

Edit:
Prøvde og ringe apple support i dag, da ble jeg henvist til telenor, som ikke klare og hjelpe meg... Dem mente jeg måtte ringe VW.

Så som en midlertidig løsning, finnes det ikke noen app som kan automatisk skur opp volumet på telefonene ved gjevne mellomrom?
medlem i 149 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]