Beskytte fronten

Beskytte fronten

Innleggav hansea » lør 22.10.2011 11:54

Jeg har nettopp mistet min iPhone 4 på baderomsflisene... Skjermen er knust. :-[ det er mange beskyttelsen som beskytter baksiden av telefonen. Noen som har tips for å beskytte framsiden best mulig når jeg nå får en ny iPhone 4s om noen uker (forhåpentligvis)?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Beskytte fronten

Innleggav Andreas_S » lør 22.10.2011 12:00

Jeg bruker bumper på min. Den bygger litt ut både foran og bak, og skjermen vil derfor ha større sjanse å overleve et fall eller ti.

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Beskytte fronten

Innleggav betablokker » lør 22.10.2011 13:46

Akkurat dette har jeg tenkt på 100vis av ganger og det jeg gjorde med min iPhone 4 som jeg også kommer til å gjøre med min iPhone 4S er å bestille denne:

Bilde

Beholdt min iPhone 4 ripefri i 9mnd.. (foran, bak, bun, topp og sidene helt frie for riper)

Dette var nok en av hovedgrunnene til at jeg fikk solgt den til bortimot "ny pris" etter disse 9mnd.

Tar godt vare på tingene mine, men denne var absolutt en medhjelper.


++

-Ultra tynt skinn (ekte)
-Lydløs knappen er ikke dekket
-Slick design, passer som hånd i hanske
-Etuiet vil utvide seg litt over tid og bli lettere og dra "inn og ut"
-Veldig mangen fargevalg
-Grei pris i forhold til plastikk bumpers som koster opp i mot 200-300kr minst
-Skinnet har pustehull nederst som skal forhindre fukt høytaler/mic
-Bestiller du nå så har du den før du får den forhåndsbestilte iPhone 4S i posten :)
-Vekker absolutt interesse, har vertfall hatt 4-5stk som lurte på hvor de kunne bestille et slikt etui.


--

-I begynnelsen kan du oppleve litt trøbbel med +/- knappene da disse kan bli presset -inn under veldig lite trykk feks fra bokselommen. (blir bedre etterhvert, 1-2 ukers bruk)
-Hvis man har litt ekstra tykke fingre kan det nok bli litt stress i lengden å bruke dette etuiet
-Bruker du telefonen konstant/jobb telefon er det stor sjangse for at du ikke ønsker å måtte putte denne opp og ned i lommen.
-Pris for noen


Hvis jeg ikke tar helt feil så mener jeg at flere eplehus har disse etuiene, men har bare sett svart/hvit og rød.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Beskytte fronten

Innleggav Dorkfish » lør 22.10.2011 14:32

I frykt for å virke litt teit nå: Den beste måten å beskytte sin iPhone mot skader er å behandle den som det det er. Et dyrt produkt laget av glass.
Har hatt stort hell med denne taktikken selv.

Har den alltid i en myk iphone-lomme som beskytter både front og bakside.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Beskytte fronten

Innleggav Roon » lør 22.10.2011 19:00

betablokker:
Kjøpes hvor og pris?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.783951,10.643210

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Beskytte fronten

Innleggav betablokker » tor 27.10.2011 19:57

oi, bbcoden har nok bugga litt.

Kan kjøpes på apple.no som beskrevet, ellers blir det senacases dot com :-)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]