Micro sim iphone 4s

Micro sim iphone 4s

Innleggav ipodtouchfever » tir 18.10.2011 7:55

Hei! Jeg har nå for øyeblikket en sony ericsson mobil som bruker vanlig simkort. Og etter hva jeg har forstått må man ha mikrosim for å bruke en iphone av de nyere generasjoner. Jeg skal kjøpe en iphone 4s og lurte derfor på om det kunne være en ide og besille en sim kort cutter fra ebay? Etter at rg har klipt dey kan jeg sette det tilbake i hullet som ble klipt og dermed bruke det som både vanlig sim kort og microsim kort? Eller går ikke dette? Har noen erfating fra de sim kort klipperne?

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Micro sim iphone 4s

Innleggav Wavelength » tir 18.10.2011 8:22

Jeg ville heller ha bestilt et micro-sim fra operatøren din, og så kjøpt et adapter (ca 20kr). Mye billigere, og fungerer best.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Micro sim iphone 4s

Innleggav Dorkfish » tir 18.10.2011 9:49

Slik adapter som Holen nevner her fungerer veldig bra, og kjøpes på Teknikmagasinet eller lignende for småpenger. Jeg bruker det selv i min Android(skit) til iPhone 4S kommer hjem i postkassa mi.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Micro sim iphone 4s

Innleggav ipodtouchfever » tir 18.10.2011 15:17

JHHolen skrev:Jeg ville heller ha bestilt et micro-sim fra operatøren din, og så kjøpt et adapter (ca 20kr). Mye billigere, og fungerer best.


Klipperen koster 4,63usd men hvia jeg bestiller et micro av telenor får jeg da samme nummeret og samme kontantkort saldo på simkortet da?

EDIT hva mener du med adapter?

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]