Slipestøv/Iphone - Beskyttelse

Slipestøv/Iphone - Beskyttelse

Innleggav mcoon » lør 08.10.2011 11:52

Jeg vurderer å anskaffe meg en iphone. Problemet er at jeg jobber som maler og det kan bli nokså støvete rundt meg :-)

Hva kan anbefales av beskyttelse? Vil helst ha så lite som mulig. Har sett på en del forskjellige som f.eks Griffin Survivor og Otterbox Defender, men de blir for bulkete.

Har også sett på Lifeproof, men med den blir trykkskjermen lite medgjørlig.

Trenger ikke beskyttelse mot vann og harde støt, problemet er stort sett slipestøv som kommer inn overalt.
medlem i 152 måneder
 

Slipestøv/Iphone - Beskyttelse

Innleggav pocolocoyokoono » søn 09.10.2011 18:52

Eg arbeider i et ekstremt kjemisk miljø med salter, kjemikaliestøv, mm. Har hatt Iphone siden 1gen, og har nesten aldri hatt den i nokon form for beskyttelse, bortsett i fra lomme på kjeledress. Det eg bruke, om det er heilt for#}%%^%* er en Ortlieb gjennomsiktig plastlomme. Denne er i gjennomsiktig plast og lukkast vha dobbelt bretting og borrelås. For til/ frakobling bruker eg en forlenger fra jack han til jack ho. Dermed kan eg koble frå mitt hørselsvern ved behov.

Plasten tillater kontroll,helt som vanlig. På mitt sett følger det med halsreim,som gjer at eg kan ha den innom kjeledressen.

Ortlieb er det beste fabrikatet, men både clas oglson og biltema har liknande, men dårligare varianter.

Telefonfunksjonen blir ikkje vesentlig hemma av beskyttelsen. Lykke til

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Slipestøv/Iphone - Beskyttelse

Innleggav Traktor » søn 09.10.2011 19:04

iPhone har vel ikke trykkskjerm, men kapasitiv skjerm. Så det er kanskje greit å vite at den ikke kan brukes med for eks. hansker på, men de ville du vel tatt av uansett.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]