Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4

Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4

Innleggav Sn0wstar » tir 04.10.2011 0:51

Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4 for å unngå knust skjerm??

skal bygge iphone hvit nå, så vil ikke risikere å knuse den igjen..

så hva anbefaler dere at jeg kjøper?

vil gjerne kjøpe som kke får iphonen til å se altfor stygt ut .
medlem i 158 måneder
 

Re: Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4

Innleggav Berg » tir 04.10.2011 8:28

Nå kan jeg ikke hjelpe deg noe særlig, men dette er jo et vanskelig/relativt tema. Skal telefonen være "helt" sikker i alle situasjoner kommer man jo ikke unna et større case av silicone/gummi. Likevel jeg har aldri hatt noe beskyttelse av større grad, så lenge jeg hadde min, og den gikk i bakken(safalt) ved flere anledninger. Min knuste aldri, hva betyr dette? I mine øyne er man bare nødt til å bruke det man selv føler er riktig, alt er handler om hvilke kompromiss man er villig til å inngå.

Du vil aldri kunne være helt sikker, personlig ville heller jeg brukt en eller annen case som gjør at den ligger bedre i handen og/eller i lommen.
Lykke til med valget. Dessverre er det nok ingen case som forhindrer en knus skjerm i alle situasjoner.
medlem i 182 måneder
 

Re: Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4

Innleggav Sn0wstar » tir 04.10.2011 19:29

beskytter bumper eller case best?
medlem i 158 måneder
 

Re: Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4

Innleggav Berg » tor 06.10.2011 3:01

Tja en case vil jo dekke mer av phonen, men som oftest er det lite eller ingen beskyttelse på selve skjermen, så der vil de nok stille rimelig likt.

Hvor skal du bruke den, er den utsatt for fugt, er du slepphendt, hvilke behov har du, er du aktiv innen for sport e.l.? Jeg ser ingen grunn til å dekke den til mer enn nødvendig, om du ikke er veldig fan av bumber/case da.
medlem i 182 måneder
 

Re: Hva slags beskyttelse bør jeg kjøpe til iphone 4

Innleggav Sippi » tor 06.10.2011 10:54

Hvis du går for en bumper noe jeg ville valgt da den etter min personlige mening gjør samme "sikkerhets" nytten, ville jeg kjøpt den via DealExtreme
Se her http://www.dinside.no/873403/iphone-4g- ... ealextreme

En case synes jeg er for klumpete og gjør iPhonen for stor i lomma.

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]