Twelve south bookbook for iphone

Twelve south bookbook for iphone

Innleggav personen » tir 02.08.2011 23:59

Noen som vet om det går ant å bruke iPhone 3GS i bookbook for iphone bare at den sitter litt løst og hvor løst sitter den?
medlem i 175 måneder
 

Re: Twelve south bookbook for iphone

Innleggav Idingzdotcom » søn 14.08.2011 19:28

Moderert av JHHolen:

§1.3 SPAM, multilevel marketing, affiliatelenker etc. er ikke tillatt
Det er ikke tillatt å drive markedsføring av komersielle produkter eller tjenester, herunder skjult reklame og såkalt multilevel marketing, dersom det ikke på forhånd foreligger skriftlig avtale med administrator av nettstedet. Annen uønsket informasjon, som går under uttrykket spam, er heller ikke tillatt. Såkalte "affiliate" lenker hvor eieren lenken mottar penger, poeng eller andre ytelser når noen trykker på disse lenkene er heller ikke tillatt å poste på i1s forum uten å informere klart og tydlig om at dette er linker som gir avsender fordeler.
medlem i 166 måneder
 

Re: Twelve south bookbook for iphone

Innleggav vintris » søn 14.08.2011 22:00

Twelve South sier jo selv at den kun er for iphone 4, men jeg tror det går fint med 3G og 3GS. Prøvde 3GS i min Bookbook for iPhone 4. 3GS er bredere enn iPhone 4, så det var mye trangere å skyve den inn i casen. Skjøv den bare kvartveis inn ettersom jeg ikke vil utvide "lommen" (bruker den til iPhone 4), så jeg vil ikke garantere noe. Men tror det vil fungere. Eneste kan være at den blir litt vanskelig å skyve ut og inn om man tar mye bilder med telefonen. Kan også være at det lille "bokmerket" som benyttes til å låse telefonen inn i lommen ikke sitter godt nok ettersom 3GS ikke er flat på baksiden. Men ettersom 3GS er bredere er det ingen fare for at den skal ramle ut uansett :-)
medlem i 189 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron