iPhone 4, problemer med lydstreaming via blåtann

iPhone 4, problemer med lydstreaming via blåtann

Innleggav bokfinn » fre 08.07.2011 14:27

Har en iPhone 4 og en ny toyota avensis med navigasjonspakke. Lydanlegget i bilen støtter handsfree for telefonsamtaler, samt streaming av musikk via bluetooth (a2dp). Nå har det seg imidlertig slik at iPhonen er veldig vanskelig av seg, og nekter å koble opp mot anlegget. Jeg har fått det til 2-3 ganger, men har måttet gjøre alt manuelt, noe som er tungvindt å gjøre hver gang man starter bilen. Kona sin 2 år gamle sony ericsson kobler opp og spiller musikk uten å mukke, og den responderer 100% på alt som foretas. En eldre HTC telefon har heller ingen problemer med oppkobling automatisk. Disse gamle telefonene har også visning av artist og låt i displayet på bilen, noe iPhone ikke har...

Noen som har samme erfaring, eller har løsning på problemet?
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone 4, problemer med lydstreaming via blåtann

Innleggav MichaelSe » lør 09.07.2011 0:09

Med iOS 5 som kommer snart, vil du få kunne se navn og artist i displayet på bilen. Bluetooth-problemet ditt er ganske normalt, har jeg hørt. Jeg har et bluetooth-headset som jeg heller ikke får koblet til. Den kommer opp som en bluetooth-enhet, men den sier at den ikke kan koble til, det oppsto en feil :-/

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Re: iPhone 4, problemer med lydstreaming via blåtann

Innleggav bokfinn » lør 13.08.2011 21:19

Tror det ikke før jeg ser det... :P
Når kommer ios5 da?
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone 4, problemer med lydstreaming via blåtann

Innleggav Gwog » man 14.05.2012 12:13

Får ikke til å parre iPhone 4Sen til å parre med Toyota Avensis 2011 modell med "Audio". Som "telefon" fungerer det som bare det, men å streame musikk/lyd fungerer ikke. Noen som har tips eller svar på dette? Har prøvd X antall ganger å parre, men no luck...

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]