iPhone bumpers en smule overpriset (apple vs dealextreme)?

Re: iPhone bumpers en smule overpriset (apple vs dealextreme)?

Innleggav magnusalex » man 03.06.2013 23:44

Jeg har (hadde..) akkurat den bumperen du har linket til på DX. Bildet lyver nok litt mtp. detaljer, jeg synes ikke den holdt den samme kvaliteten.

Den fra DX gikk i stykker etter bare et par dager. Den sprakk i bunnen ved ladekontakten der plasten er tynnest. Den originale holdt i nesten ett år.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: iPhone bumpers en smule overpriset (apple vs dealextreme)?

Innleggav jerry.c.bush » man 03.06.2013 23:53

Det mest idiotiske som har forekommet er at jeg har bestilt flere av akkurat samme artikkel, men når det har ankommet så har det vært veldig stor forskjell på produktene. Dette har vært både bumpere og andre beskyttelser til iPhone. Merkelig, men sånn ser det ut til å være litt av. Dette gjelder ikke bare DX, men også Ebay.
Men jeg har også mange veldig gode erfaringer.
Men problemet er jo at du ikke får sett varen skikkelig før man har den i hånden og da er det litt sent. Man gidder liksom ikke å returnere dette for å vente i nye 12 uker for å få varene.... (retur og tur). For det har tatt mellom 5 ot 6 uker å få noe tilsendt, spesielt fra DX.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: iPhone bumpers en smule overpriset (apple vs dealextreme)?

Innleggav nosey » tir 04.06.2013 0:25

Det er nok som dere sier, at NOE er bra, mens reste ner søppel. Jeg kjøper heller en "original" , så er jeg sikker på at jeg får en som funker :)

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron