Høytalere til iPhone fra Coop OBS

Høytalere til iPhone fra Coop OBS

Innleggav Mysterion » søn 26.06.2011 14:09

Hei. Vurdere å kjøpe meg noen høytalere til iPhonen til å ha på hytta. Har sett 2 stk. på Coop OBS som så helt greie ut.
Det ene er Logitech Rechargeable speaker S315i til 599 kr og det andre var et tilsvarende fra Philips til 799 kr (husker ikke modeltypen her)

Noen som har testet disse to her og kan gi tilbake om lyden er helt OK?
Fungerer de med andre app'er som openRadio og Spotify på disse.

Tar gjerne forslag på tilsvarende høtalersett som kan kjøpes på nettet som fungerer med Spotify og openRadio på iPhone. Men var litt sugen å kjøpe på Coop for da kan jeg få dem hjem raskt :-P

Takker for svar :-D

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Høytalere til iPhone fra Coop OBS

Innleggav hen9ng » søn 26.06.2011 14:33

Les her: http://www.lydogbilde.no/test/smart-og-elegant I følge testen er ikke lyden av de med best lyd kvalitet. Har ikke prøvd det selv, men søk litt rundt så finner du nok noen som du har lyst på:)

Hen9ng

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Høytalere til iPhone fra Coop OBS

Innleggav Mysterion » søn 26.06.2011 16:14

Takk for svar, men er det noen som vet om noen av disse høytalerene fungerer med Spotify? Har f.eks et Samsung annlegg hjemme som kun fungerer med musikk lastet fra itunes. Da jeg kun bruker spotify og openradio er det et must at disse app'ene funker med høytalerene. Ingen tester som jeg finner på nettet sier noe om dette. Finnes det noen der ute som kan gå god for noen dock høytalere til iphone som støtter Spotify og OpenRadio?

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Høytalere til iPhone fra Coop OBS

Innleggav ageNine » søn 26.06.2011 17:11

Dra på Spaceworld. Der har du muligheten til å prøve ut høytallerene.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Høytalere til iPhone fra Coop OBS

Innleggav alinasofia1234 » man 22.12.2014 23:56

en enkel bluetooth eller airplay aktivert høyttaler vil fungere med alle app som du ønsker å streame musikk fra . Sjekk denne listen for noen alternativer http://www.techtapper.com/10-best-iphone-ipod-docking-stations-speakers-2015/
medlem i 118 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]