iPhone ørepropp-problemer

iPhone ørepropp-problemer

Innleggav Sirbull » tor 27.03.2008 11:34

I dag hadde jeg med meg iPhonen ut for første gang. Jeg har kjøpt overgang slik at jeg kan bruke vanlige høretelefoner. Jeg hadde telefonen i lomma, med propp-utgangen opp (og da overgangen og høretelefonene som stikker opp fra den). Da jeg bøyde meg ned for å sette på meg skoene, forsvant lyden på det ene øret. Jeg trodde det først var høretelefonene som var gamle og sluttet, men det viste seg at jeg hadde klart å benne i lydutgangen på telefonene. Samtidig har en prikkete grå linje kommet opp på venstre side av skjermen på telefonen.

Er det noen som har hatt lignende problemer, eller veit hvordan man får reparert dette?
Jeg har prøvd å restarte mobilen og kjørt hard reset flere ganger, men lyden på venstre side kommer ikke tilbake og den grå stripa forsvinner ikke. Hvis jeg drar i pluggen ved utgangen kommer det litt lyd noen ganger...

Utrolig kjedelig hvis jeg har klart å ødelegge min helt nye iPhone!!

EDIT: http://www.dripod.no gjor reprasjoner av ødelagte iPhones. Min del vil komme på 600,- + porto. Det er ikke værst.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iPhone ørepropp-problemer

Innleggav Dal-z » fre 28.03.2008 20:46

Det er godt å høre at du har fått en ordning på problemet ditt.
Men kanskje du kan dele med meg hvilken overgang du har kjøpt for å kunne bruke vanlige hodetelefoner?

Er på utkikk etter slikt selv.

Kanskje du har en link til de?
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone ørepropp-problemer

Innleggav Sirbull » lør 29.03.2008 15:26

hehe.. Jeg veit ikke hva den heter jeg.. Gikk i Apple store i USA og spurte om overgang.. Veit ikke om man får kjøpt det i Norge, har ikke sjekka. Men ikke kjøp en som er hard, altså den "korte" versjonen. Kjøp heller den som er litt lengre, men som er bøyelig!

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron