GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav geircito » fre 22.10.2010 20:41

Har du installert WiFi Sync ifra Cydia?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav only1 » fre 22.10.2010 20:50

Nei, det har jeg ikke..

----

Prøvde på nytt og det sammen skjer. Denne gangen hentet jeg ikke sikkerhetskopien, men Konfigurerte som ny iPhone. Likevel ingen signal.

Tilbakestiller til slik det var før.. waste of time :-(
medlem i 161 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Housebox » man 25.10.2010 20:56

Først vil jeg bruke anledningen til å gi en stor applaus til Geircito. Engasjementet du har i alt rundt dette er bare fantastisk. Veldig bra jobbet! :-)

Mitt problem: Prøvde denne guiden etter jeg endelig har fått mitt Universal Unlock Activation card fra Ebay.

Etter å ha satt inn simkortet fungerer telefonen fint og jeg får koblet den til iTunes uten feilmeldinger. Jeg har tidligere hatt en iphone 1.gen, så iTunes spurte om jeg ville gjenopprette som ny eller som den gamle 1.gen. Her valgte jeg selvfølgelig ingen av de overnevnte, ettersom dette steget er senere i guiden.

Fulgte guiden slavisk og alt fungerer fint. Limerain logoen dukker opp på skjermen, men det er nå jeg har problemer. Etter dette: Avslutt limera1n (trykk X oppe til høyre).
Slå iPhone på (som vanlig)". Når jeg skal skru på iPhonen igjen direkte før steg F, kommer jeg ikke lengre enn Apple Logoen på iphonen. Den har stått der over en halvtime nå. Har prøvd å koble fra iphonen fra pcen og selvfølgelig prøvd å slå på/av osv.

Bruker nyeste v. av iTunes med Limera1n for Windows 7 Ultimate 64-bit.

Vet du hva dette kan være geir?

Edit: Fikk det til bra. Bare lurer på om jeg kan ha gått på en latterlig stor smell her nå, ettersom jeg får feilmeldingen at sim-kortet ikke støttes når jeg setter inn mitt origionale sim-kort fra onecall. Har jo brukt ebay unlock kortet gjennom hele guiden, og var dum nok til å ikke sjekke den store gule warning boksen på toppen av guiden før jeg begynte... har jeg rævkjørt meg selv tilbake ditt jeg var nå? :)

Edit 2: Ja, det må jeg tro. Nå er jeg endelig ferdig med guiden din, og er en ulykkelig eier av en nylig jailbreaket og oppdatert iPhone 3GS m/firmware 4.1. Når jeg skal sette inn mitt Onecall simkort får jeg opp feilmeldingen fra iTunes "The SIM card inserted does not appear to be supported". Og jeg er tilbake der jeg startet igjen... Er det mulig.

Edit 3: Det rare er at jeg har full tilgang til telefonen t.o.m uten sim kort installert, så fort jeg setter inn OneCall simkortet booter den rett tilbake til "Emergency call" greia.
medlem i 161 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav hellopero » tor 28.10.2010 22:19

Noen som har fått til annen carrierlogo? Når jeg laster ned i cydia og aktiverer i winterboard + respring så dukker det ikke opp noe.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav ageNine » tor 28.10.2010 23:07

Du kan prøve å kombinere det med å lage et carrier navn med MakeItMine fra cydia for så å ikke skrive noe så det går bort. Slik min logo plutselig poppet opp.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav hellopero » fre 29.10.2010 7:31

Har prøvd det og skjønner du. Får ikke noe resultat av å bruke makeitmine heller. Reinstallerte det, alt ok!

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Davidisak » fre 29.10.2010 14:50

Når jeg gjør dette.

Så bytter vinduet aldri fra Hold inne Home + av og på knappen.


What to do?????

edit: Funka etter at jeg fulgte guiden helt

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav kforre100 » fre 29.10.2010 17:37

Har en Iphone 3Gs som jeg oppdaterte til versjon 4.1, og da mistet jeg simkortopplåsningen. For å kunne bruke iphonen som mobil, er jeg avhengig av simkortopplåsning.
Finnes det et program som fikser det?
medlem i 161 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav geircito » fre 29.10.2010 21:26

Ikke før i november en gang....

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Jailbreaking av iOS 4.1.?

Innleggav Fender » fre 05.11.2010 15:30

Jeg har en iPhone 4 med iOS 4.1 (02.10.04) og har tenkt å jailbreake denne med Limera1n. Jeg leser i det gule feltet at: ”Ultrasn0w er IKKE oppdatert til å støtte basebandet tilhørende iOS 4.1.” Da blir jeg litt usikker på hva som menes med dette? Kan jeg jailbreake den nå, eller må jeg vente på en oppdatert ultrasnow? Jeg tenker ikke på simkortopplåsing, bare jailbreaking.
medlem i 195 måneder
 

Re: Jailbreaking av iOS 4.1.?

Innleggav Pellamelion » fre 05.11.2010 15:43

Ultrasn0w er simkortopplåsing. så hvis du ikke er avhenging av simkortopplåsing så kan du jailbreake.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav stigero » man 08.11.2010 19:23

jeg orka ikke å prøve noe mere etter 3 gang med ting som jeg ikke forsto. Limera1n er vel ikke noe for meg. Er vel ingen iphoneguru..?

Fulgte guiden, fant ikke noe som jeg gjorde feil. Men det var noen ting som ikke stemte overens med guiden. Feks cydia. Venter til jailbreakme.com er ute med sin versjon til 4.1 eller 4.2..
medlem i 177 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Andreas_S » man 08.11.2010 20:29

Jeg brukte greenpoison i går. Det gikk så ei kula. ;)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Knitz » man 08.11.2010 20:42

er det lenge til simkortoppløsningen kommer ?
medlem i 161 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Pliskin » tor 11.11.2010 22:31

Tror kanskje det blir denne mnd. Men tror ikke noe er 100% sikkert.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere