GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav ageNine » tir 12.10.2010 0:22

KlodrikMcKr skrev:Det tryggeste vil være og instalere alt på nytt vær for seg i og med at ikke alt er kompatibelt med den nye uppdaten noe som igjennom vil føre til att du går i safemode og du må prøve og finne det rette programmet og avinstalere. Iconoclasim,folderinfolder, infinidock, infinifolders, winterboard, Multiconmower og SBSettings er hvertfal kompatibelt og anbefalte programmer. Fint om andre sier programmer de har testet som også er kompatible


Ja, trur du at det har noe med installasjon av pakker fra Cydia? Mener å huske at jeg hadde ikke installert noe spesielt når jeg prøvde å koble til iTunes for første gang.

EDIT: Fikk løst det. Måtte slette iTunesDB på telefonen. Oppdaterte tråden i iTunes seksjonen med løsning.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav meblik » tir 12.10.2010 2:21

Chriistoffer skrev:Meblik det skjedde hos meg også. Bare ikke trykk på mld og la jailbreak prosessen kjøre. Det funket her.


Har prøvd det også, men stopper der allikevel.... :-[
Virker som tlf ikke vil gå i dfu-modus.....
har gjort som beskrevet, men vil ikke funke :-(
Prøvde også med greenpoisen, men får opp akkurat samme mld i itunes også der....??

Hjelp noen??? =-O
medlem i 181 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav JasKo » tir 12.10.2010 18:48

JasKo skrev:Jeg beklager hvis jeg plager folka atter en gang, men tar sjansen på at kanskje noen kan svare meg nå:

Får ikke 3G/EDGE til å fungere etter jailbreak. Jeg gjenoppretter, fikser alt, restore og jailbreak, ingen problemer. Jeg installerer cydia, ingen problemer. Får fortsatt "Mobildatanettverk" greiene. Jeg kjører alt som det skal og syncer med macen. No problem so far. Men så når jeg setter inn innstillingene for internet og mms(tele2), og går ut. Gjør diverse ting og restarter telefonen f.eks, så mister jeg "mobildatanettverk" muligheten. Jeg får ikke muligheten til å sette inn innstillingene engang. Sjekk her:

http://img143.imageshack.us/img143/200/img0001cm.png

Jeg får dermed ikke surfet via mobilnettet eller send mms. Noe som er utrolig frustrerende. Jeg gjør som guiden sier og nullstiller innstillingene, men det hjelper ikke. Får fortsatt opp samme skjerm.

Finnes det en fiks til dette? Eller må jeg rett og slette vente på greenpois0n f.eks? Jeg ser flere andre sliter med dette også. Hadde vært greit med et konkret svar hvis noen sitter på det? Jeg leser ikke på andre forum, så hvis du har sett noen nevne noe ang dette så si gjerne ifra.

På forhånd takk,

Jasko


Jeg har fått tips om å ta ut simkortet og sette det inn igjen(+ eventuell restart). Skal ha funket for noen, men ikke for meg. :( Det er så frustrerende...

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav RamGuy » tor 14.10.2010 17:38

Hmm.. Når jeg kjørte iOS 4.0.1 og "Jailbreakme.com" så hadde jeg fine smilier i SMS, nå med iOS 4.1 og Limera1n så er de borte? :(

Trodde disse vare endel av iOS4.x på iPhone4, men de var kanskje endel av Jailbreakme? Selv om jeg kan sverge at de var der selv før jeg jailbreaket :(

Noen ide om hvordan jeg kan få de tilbake?
medlem i 182 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav petrus764 » tor 14.10.2010 18:43

Emoji koster 6kr på appstore.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav frygisk » fre 15.10.2010 0:12

Jeg plages med kameraet etter limera1n. det tar utrolig lang tid før kameraet starter, hvis det starter i det hele tatt. samme med blitzen, hvis jeg skal bruke led light, så funker det stort sett aldri.

iPhone 4 gjenopprettet til 4.1 før jailbreak.
medlem i 174 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav ageNine » fre 15.10.2010 1:38

petrus764 skrev:Emoji koster 6kr på appstore.


Hvis du har lyst til å bruke 6 kroner, så. Du finner emoji helt gratis på iTunes med utrolig mange fine smileys. Ville ikke hatt noen andre enn de jeg har, gratis.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav heNke. » fre 15.10.2010 2:09

Mac-versjon av limera1n ser ut til å være på plass :-D :wub:
medlem i 200 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Andreas_S » fre 15.10.2010 12:39

Den fungerer fint. Testet den nå. :)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav chimera » fre 15.10.2010 13:14

Er det noen som har noen løsning på hvordan jeg skal få tilbake valget for Mobildatanettverk-instillingene??
medlem i 217 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Andreas_S » fre 15.10.2010 13:20

Mulig jeg var litt kjapp med å si at denne fungerer fint... MMS er borte på telefonen.. Noen som har samme problem?

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav nbgoldin » fre 15.10.2010 13:35

Nettopp jailbreaket min iPhone 4 kjøpt i England med Mac versjonen av Limera1n, null problemer, MMS funker for meg, kan ringe og sende meldinger osv. uten problemer ;)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav chimera » fre 15.10.2010 13:41

@Andreas_S"

Ja, innlegget over deg, så har jeg prøblemer med MMS og mobildata.
Har både prøvd å resette instillinger og tatt ut og inn simkort uten hell...
medlem i 217 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Andreas_S » fre 15.10.2010 13:50

@ chimera: Brukte du også mac-versjonen?

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav chimera » fre 15.10.2010 14:25

@Andreas_S

Ja... Skal prøve å ta en oppdatering/gjennopretting (etter jobb) FØR jeg legger inn limera1n igjen.. Gjorde ikke det første gang... Skal se om det hjelper.
medlem i 217 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]