GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav KlodrikMcKr » man 11.10.2010 15:14

funket perfekt med iPod Touch 4 igjennom parallels og hva er det for noe tull at man må gjenopprette? Trengte bare og skru den på og lukke iTunes alt lå inne som det skulle.
Det jeg tror mange gjør feil er og slippe homeknappen for tidelig altså før du får opp den grønne diamanten.

Og har noen testet iconoclasm?
Eller er det noen som vet hvor man kan få tak i en utgave av FolderEnshanser som er kompatibel med 4.1

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav geircito » man 11.10.2010 16:23

tripod skrev:Ehm, jeg må ha de med inn med t-skje. Fungerer guiden for iPhone 4 også for iPad?

Hva står det å lese i "headingen" (og videre nedover) i guiden?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav ageNine » man 11.10.2010 17:00

Er utrolig mye spørsmål her, så forstår at noen uteblir.
Men jeg prøver igjen en siste gang og håper at noen som legger merke til den har et forslag.

Når jeg kobler til iphone 3GS'en min med 4.1 etter denne jailbreaken til iTunes, så får jeg melding om at det er noe feil med programvaren eller noe sånt. Får en feilmelding om at jeg må gjenopprette telefonen.

Har aldri hatt problemer med iTunes'en før, så lurer på om det er en pakke i Cydia jeg trenger eller noe slikt, for å kunne synkronisere telefonen min.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav desibabu » man 11.10.2010 17:25

Noen andre som merker at SHSH filinfo er borte i cydia? Jeg hadde lagret shsh for min iPhone men de er ikke til å finne lenger!!!
medlem i 183 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav iChris » man 11.10.2010 18:31

Takker for awsome jailbreak guide.
Var den enkleste jeg har prøvd på lenge.

Er det noen som har noen gøye apps som er verdt å laste ned?

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Bridgemaster » man 11.10.2010 21:27

Thanks a lot til Geircito for nok en glimrende guide :)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav geircito » man 11.10.2010 21:42

Takker....:-)

Guiden er oppdatert for RC1.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav hen9ng » man 11.10.2010 21:52

Stor takk til deg geir! Perfekt guide! :)

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav JasKo » man 11.10.2010 22:11

Jeg beklager hvis jeg plager folka atter en gang, men tar sjansen på at kanskje noen kan svare meg nå:

Får ikke 3G/EDGE til å fungere etter jailbreak. Jeg gjenoppretter, fikser alt, restore og jailbreak, ingen problemer. Jeg installerer cydia, ingen problemer. Får fortsatt "Mobildatanettverk" greiene. Jeg kjører alt som det skal og syncer med macen. No problem so far. Men så når jeg setter inn innstillingene for internet og mms(tele2), og går ut. Gjør diverse ting og restarter telefonen f.eks, så mister jeg "mobildatanettverk" muligheten. Jeg får ikke muligheten til å sette inn innstillingene engang. Sjekk her:

http://img143.imageshack.us/img143/200/img0001cm.png

Jeg får dermed ikke surfet via mobilnettet eller send mms. Noe som er utrolig frustrerende. Jeg gjør som guiden sier og nullstiller innstillingene, men det hjelper ikke. Får fortsatt opp samme skjerm.

Finnes det en fiks til dette? Eller må jeg rett og slette vente på greenpois0n f.eks? Jeg ser flere andre sliter med dette også. Hadde vært greit med et konkret svar hvis noen sitter på det? Jeg leser ikke på andre forum, så hvis du har sett noen nevne noe ang dette så si gjerne ifra.

På forhånd takk,

Jasko

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Chriistoffer » man 11.10.2010 22:46

Jeg trenger også hjelp.

Jeg skrev på side 3 hva som var feilen. Jeg får ikke noe tilgang til operatør i det hele tatt. Ingenting som viser operatør i innstillinger eller noe som helst. Hva er galt? prøvd gjennopprett og jailbreak flere ganger nå
medlem i 168 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav meblik » man 11.10.2010 23:02

Har gjenopprettet i itunes, med TU kjørende for å beholde gammelt BB.
Men når jeg kjører Limera1n, hopper itunes opp med mld om at tlf er i opprettingsmodus, og limera1n stopper på "release powerbutton"....
Hva skyldes dette, noen ideer? :-/
medlem i 181 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Chriistoffer » man 11.10.2010 23:16

Meblik det skjedde hos meg også. Bare ikke trykk på mld og la jailbreak prosessen kjøre. Det funket her.
medlem i 168 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav Mokko » man 11.10.2010 23:51

Finnes det noen "jeg har 4.0.1 jailbreaket og har lastet ned en haug Cydia apps og tweaks og vil oppgradere til 4.1, for så å jailbreake 4.1, og miste så lite stuff som mulig"-guide? :rolls eyes:
medlem i 192 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav ageNine » tir 12.10.2010 0:11

Geircito eller noen andre. Kunne dere være så snill å gi meg et forslag?

viewtopic.php?t=249424

Jeg vil gjøre noe, men vet ikke hva..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: GUIDE: Limera1n (iPhone 3GS / iPhone 4 / iPad)

Innleggav KlodrikMcKr » tir 12.10.2010 0:17

Det tryggeste vil være og instalere alt på nytt vær for seg i og med at ikke alt er kompatibelt med den nye uppdaten noe som igjennom vil føre til att du går i safemode og du må prøve og finne det rette programmet og avinstalere. Iconoclasim,folderinfolder, infinidock, infinifolders, winterboard, Multiconmower og SBSettings er hvertfal kompatibelt og anbefalte programmer. Fint om andre sier programmer de har testet som også er kompatible

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]