GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Mokko » fre 20.08.2010 1:50

Da har Apple stoppet å signere 4.0.1, hvilket jeg vil tro betyr at det ikke er mulig å nedgradere fra 4.0.2 om du ikke har lagret SHSH fra før?
medlem i 191 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » fre 20.08.2010 2:01

Stemmer det, sjekk guidens punkt D3.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav josafat » fre 20.08.2010 16:42

hei
har ein 3gs, kjøpt jailbreaket fra usa i mars i år. Den kjører 3.1.3 og firmware 05.12.01. Den har vært låst på emergency-screen siden april, etter jeg feilaktig oppdaterte til 3.1.3 (var 3.1.2 originalt og jb med blackrain)

har utført guiden til geircito, utenom å oppgradere til 4.0.1 som dere forstår..., da jeg frykter at det kanskje skulle bli bugs? trodde\håpet det skulle funke på 3.1.3 uansett, eller?

ståa er nå at aktiveringskort, jailbreakme.com, cydia og nedlastning av ultrasnow gikk greit. MEN jeg får ikke unlocka, så nå har jeg bare en veldig god ipod...

når jeg stapper i simkortet mitt, går telefonen automatisk rett i emergencyscreen med ikonet: "ledning-koble til itunes". Det står: nytt simkort-koble til itunes. Står riktignok netcom oppe til venstre og full dekning, og jeg får motatt meldinger som jeg kan lese på screenen, men ikke svare på..tar jeg ut simkortet, kommer jeg inn på telefonen og alt funker utenom ringe\meldinger.....

lest på svenske sider at folk har lignende problemer med 4.0.1, så vil avvente å oppgradere.. eller? mener å ha utført det meste av det som anbefales i den svenske tråden : http://swiphone.wordpress.com/2010/08/0 ... ad-guider/

tusentakk for innspill? :)
medlem i 167 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » fre 20.08.2010 16:48


Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav josafat » fre 20.08.2010 17:17

Tusentakk!! :) der redda du helga! beklager jeg hadde oversett den tråden du linka til.. hadde tatt på skylappene tydeligvis.. skal gjøre bedre research neste gang.. :)

fikk en errormelding 1394 når jeg prøvde gjenopprette med 4.0.1. i itunes, så lasta bare den hacktivation rett ned med min nåværende 3.1.3 versjon, og det funka fett..

mener du jeg burde oppgradere til 4.0.1 rimelig kjapt? eller er det forsvarlig å kjøre 3.1.3 mtp sikkerhet\bugs osv? er dessverre vant med å ha vært eier av iphone som er murstein eller kun ipod, så kan igrunn leve en stund med 3.1.3.... :)
medlem i 167 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav androv » ons 25.08.2010 11:04

Kan denne brukes på HELT nye (levert idag) Iphone 4 som kommer med 4.0.1? Eller er det ikke lurt siden det ikke er signering lenger. Er ikke helt inni det der

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Oyvindrj » ons 25.08.2010 13:39

Hei!

Mottok en 3g 16 gb i dag, har fulgt guiden slavisk og står igjen med jailbreakme.
MEN, serveren failer hver gang jeg åpner jailbreakme.com.
Har prøvd et forslag jeg fant om å bruke jailbreakme.modmyi.com, men heller ikke denne dukker opp.

Noen forslag til løsning? Så fort "downloading" begynner får jeg bare beskjed om at den ikke finner serveren...

Blir jo litt krise når telefonen er fra USA, for jeg får ikke aktivert eller unlocka den.

Er det bare jeg som har dette problemet? Leser rundt på div forumer og sider at det var et problem for en uke siden, men finner ikke noe som er datert etter 17. august..

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav mern » ons 25.08.2010 16:31

Jeg har akkurat fått en iPhone4 fra Apple - denne har versjon 4.0.2 (8A400) preinstallert. Er det da slik at det foreløpig ikke er mulig å jailbreake denne ?
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » ons 25.08.2010 16:39

Ja, det stemmer - umulig :-(

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Oyvindrj » ons 25.08.2010 16:51

EDIT: Plutselig var alt i sin skjønneste orden.
Virker å ha vært bare noe med serveren... :)

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Jailbreakme sperret/stengt?

Innleggav vestlandet » tir 31.08.2010 21:31

Satt for tjue min siden og gikk inn på jailbreakme.com for og jailbreake en iphone,alt gikk fint og virket fint,så skulle jeg inn og gjøre det samme på min Iphone4 med 4.01 ,da kom det opp feil, prøvde flere ganger med samme resultat, testet igjen med den andre iphone,samme feil der... Er det over og ut nå med jailbreakme.com?
Noen som opplever samme?
medlem i 192 måneder
 


Re: Jailbreakme sperret/stengt?

Innleggav isah » tir 31.08.2010 22:27

medlem i 177 måneder
 

Re: Jailbreakme sperret/stengt?

Innleggav Mari3us » tir 31.08.2010 22:28

Om man har den holdningen Castle kan man i grunn linke til LMGTFY på hvert eneste spørsmål her inne.
Det er helt feil holdning etter min mening, selv om spørsmålene er simple.

Just sayin'

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron