GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav isid » man 02.08.2010 14:52

Jeg er en skikkelig amatør når det gjelder ting som jailbreak. Har allikevel bestemt meg for å prøve da det ser greit ut å gjenopprette. Lurer på dette med sim-kort som blir beskrevet i guiden. Kan jeg jailbreake med sim-kort og ikke tenke på denne delen?
medlem i 168 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » man 02.08.2010 14:56

Bare følg guiden.....:-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav isid » man 02.08.2010 15:11

Du får det til å høres så lett ut :-P :-)
medlem i 168 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav nicco » man 02.08.2010 15:14

Jeg har en jailbroken USA-kjøpt 3GS med old bootrom og FW 3.0.1


Er det noe mulighet for å oppdatere til 4.0.1 i Itunes og jailbreake+simkortopplåse eller må jeg vente på noe aktivering-greier?


Håper på svar :)
medlem i 173 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » man 02.08.2010 15:51

Nok en gang: bare å følge guiden :-)
Og det ER lett, sålenge en følger guiden s.l.a.v.i.s.k ifra A til Å UTEN å hoppe over et eneste punkt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav tvilling81 » man 02.08.2010 15:54

jeg gjorde dette og alt gikk fint. men saa faar jeg bare opp med safe mode. nytter ikke aa restart som den sier. hva er galt? sorry for bokstavene men eg er i utlandet og her er det ikke norsk tastatur hehe
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » man 02.08.2010 15:56

Prøv å frakoble iPhone ifra datamaskinen, hold inne av/på-knapp PLUSS hjemmeknappen i ETT HELT minutt (IKKE noe mindre).
Slå iPhone på igjen.

(du har norske bokstaver: feks bokstaven å hvis du holder inne bokstaven a et øyeblikk)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav tvilling81 » man 02.08.2010 16:01

hehe mente at jeg er paa ferie i tyrkia og sitte paa nett kafe paa hotellet hehe og her er alt paa tyrkisk saa eg maa bare gjette meg til hvor bokstavene er hehe men fekk ikke til saa maa bare resette den med dataen her naa :(
men eg faar min iphone 4 paa torsdag sansnligvis saa faar bare vente da tenker eg
medlem i 194 måneder
 

Cydia: Make My Life Easier sikkert?

Innleggav Kyogre » man 02.08.2010 17:04

Hei.

Cydia har fått en "Make My Life Easier" funksjon, som etter hva jeg har forstått lagrer en ID fra telefonen som senere vil tillate nedgradering.

Hvordan fungerer denne? Og kan Apple finne ut at du har gjort dette med telefonen din uten at Apple sjekker at det er gjort å nekter garanti? Er snakk om å gjøre dette på en ny iphone.


Takk

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » man 02.08.2010 17:11

Bare ta det med ro...:-)
Apple har ingenting med dette å gjøre, og har ingen mulighet til å finne det ut heller.

Det anbefales på det STERKESTE å benytte denne funksjonen til å lagre SHSH-verdier, slik at du kan nedgradere til en tidligere iOS-versjon senere - om det skulle være nødvendig.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: JailbreakMe er ute! (aka Spirit for iOS 4)

Innleggav King-Nothing » man 02.08.2010 17:28

Lexarius skrev:Er det også fungerende ultrasn0w til iphone4?


geircito skrev:Ja.


Jeg blir mer og mer forvirret for hver gang noe slippes ang jailbreak/unlock. På Dev-Team sin blogg skriver de dette:

For those needing a carrier unlock, use the existing ultrasn0w in Cydia on your iPhone3G or iPhone3GS. After a short testing period, we’ll push out the iPhone4 version.

Altså at det pr nå ikke er mulig å låse opp en iPhone 4.

Vet du noe vi ikke vet geircito?
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » man 02.08.2010 17:34

Dette skrev jeg på et veldig tidlig stadium i emnet, og nei - ultrasn0w 0.93 fungerer ikke på iPhone 4, men det er sagt at en NY versjon med full support for iPhone 4 skal komme senest i morgen :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav King-Nothing » man 02.08.2010 17:37

Takk for svar. :)

Vet jo at du har peiling, men det er vel Dev-folkene man skal stole på ang rett info, så blir litt forvirret når bloggen deres og du sier forskjellige ting. :D

Bare for å være helt sikker; denne guiden kan jailbreake min 3GS med 3.1.3 og ny bootrom?
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » man 02.08.2010 17:48

Ja.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: JailbreakMe er ute! (aka Spirit for iOS 4)

Innleggav g33kstuff » man 02.08.2010 18:03

Patos skrev:Du mister ingenting.Bare får mer.
Slik som at du får opp navnet på den som ringer fra et Nummer du ikke har lagret .
Det var noe av det jeg savnet mest i ferien. Ville ikke snakke med kunder i ferien ;)

Kan noen fortelle meg hva dette programmet heter?
medlem i 193 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron