GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav StåleTvete » tir 03.08.2010 1:50

Jeg mistet signalet da jeg la in SBSettings via Cydia.. Flere som har opplevd dette?
Kjører gjenoppretting nå..

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » tir 03.08.2010 2:28

Slettet en god del innlegg vedr. Skype og denne jailbreakingen.

Det ER et eget emne om dette her:
http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=407&t=245062

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav iPanda » tir 03.08.2010 7:58

Synes det er dårlig gjort av iPod1 og andre nyhetsformidlere å presentere denne løsningen uten flere advarsler om at det kan føre til problemer. Folk må riktig nok lære seg å ta ansvar selv men jeg synes artikler om denne Jailbreaken godt kunne la være å presentere denne løsningen som enkel og trygg. Selv unngår jeg å installere noe som er så lite dokumentert. Jeg tenker her altså ikke på jailbreak guiden men artikkel på iPod1.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav nicho » tir 03.08.2010 8:13

Hva forventer du? Det er en hack, en exploit som tillater kjøring av usignert programvare. Det er buggy, jævlig og fungerer selvfølgelig ikke 100%.

Personlig så gir jeg blaffen i hele opplegget. Jeg prøvde å jailbreake iPaden tidligere men da ble jo hele greia ubrukelig.

Samme med tidligere iPhones; har jailbreaket flere ganger, men alltids gått tilbake til original firmware og tenkt "jøss, nå var den jo mye mer responsiv!"

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Coswordo » tir 03.08.2010 8:51

Etter utallige forsøk får jeg fremdeles ikke flyttet slideren på jailbreakme.com, og derfor heller ikke startet jailbreaken.... tips tas imot med stor takk! :)
medlem i 181 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav MegaOctane » tir 03.08.2010 10:27

iPanda skrev:Synes det er dårlig gjort av iPod1 og andre nyhetsformidlere å presentere denne løsningen uten flere advarsler om at det kan føre til problemer. Folk må riktig nok lære seg å ta ansvar selv men jeg synes artikler om denne Jailbreaken godt kunne la være å presentere denne løsningen som enkel og trygg. Selv unngår jeg å installere noe som er så lite dokumentert. Jeg tenker her altså ikke på jailbreak guiden men artikkel på iPod1.

Det fungerer tydeligvis for mange her på forumet. Men man må se an sitt behov før man jailbreaker. Jeg hadde jailbreaket min iphone 3GS, men fant ut at det var ikke mye der jeg brukte. Themes var kult, men ikke når mange av ikonene dine ikke fantes i det temaet. I tillegg ble telefonen litt ustabil. Var ikke annet enn å gjennopprettet til det gamle igjen.
Bruker ikke facetime, samtidig som veldig få har iphone 4. Har i tillegg iTalk small, så da blir telefonsamtaler over 3G nett kanskje for mye databruk for mine 500MB. Ergo, jeg trenger det ikke.

@geircito lager mange guider og personlig venter jeg på en guide for å få operatør logo på iPhone 4 uten å måtte jailbreake. Jeg betaler ham ikke en krone for å gjøre det, og er derfor meget takknemlig for alle guidene han lager. Det er også greit å la andre prøve ut først, se reaksjonene før du selv hopper i det.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Lexarius » tir 03.08.2010 11:11

MegaOctane skrev:
iPanda skrev:
@geircito lager mange guider og personlig venter jeg på en guide for å få operatør logo på iPhone 4 uten å måtte jailbreake. Jeg betaler ham ikke en krone for å gjøre det, og er derfor meget takknemlig for alle guidene han lager. Det er også greit å la andre prøve ut først, se reaksjonene før du selv hopper i det.


http://ifon1.no/iphone/iOS4_CelluarLogo.html

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » tir 03.08.2010 12:24


Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav MegaOctane » tir 03.08.2010 14:06

:omg:
Da har jeg lagt inn NetCom logo, og det fungerte perfekt :)

Tusen takk @geircito.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav ruhande » tir 03.08.2010 15:01

Gjør denne jailbreaken det sånn at jeg får multitasking og bagrunnsbilder på min 3G med ios4.0.1?
medlem i 178 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » tir 03.08.2010 15:09

Nei, men det finnes et program i Cydia som gjør det :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav ruhande » tir 03.08.2010 15:11

Aha! Takk, finner vel ut av det. Jailbreaking-verdenen er ukjent for meg foreløpig!
medlem i 178 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Anders16 » tir 03.08.2010 17:00

Ingen som har samme problem så jeg har? siste post på side 13...

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav gr8motive » tir 03.08.2010 17:08

Annet en noen problemer med mms og facetime, så mister man ikke noen av de org funskjonene i iphone4, som feks mapping og multi task?
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Lurv1 » tir 03.08.2010 18:27

Hei! Er det noen på forumet som kan svare meg om Swirly MMS funker etter jailbreaking av oi4. På forhånd takk. :-/
medlem i 196 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron