Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav gr8motive » man 02.08.2010 9:19

Synes stort sett det er veldig bra, spørsmål dukker alltid opp avhengig av den enkelte brukers behov, slik som feks dette;

Pr. dato finnes IKKE simkortopplåsing (ultrasn0w) for de som har installert Apple's iOS 4.1 direkte via iTunes!!!


og da lurer jeg selvf på, finnes det noen annen måte å simkortopplåse iphone 4 på, eller er inst av ios4.1 kun mulig gjennom itunes?

Bare et eks ;)
medlem i 192 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav geircito » man 02.08.2010 11:19

iOS 4.1 er IKKE kommet enda :-)
Kun en developer versjon (beta 2).

Guiden gjelder iOS 4.0 og aller mest iOS 4.01.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav gr8motive » man 02.08.2010 15:29

mente selvf 4.01 :-D
medlem i 192 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav tustehøna » fre 20.08.2010 19:31

jeg syns guidene er kjempefine, både å se på, og de er oversiktlige. Noen her sier de er for detaljerte, det er jeg helt uenig i. Når de er så detaljerte som nå, kan til og med slike wannabeteknohuer som meg klare å bruke de :-D

Det eneste jeg savner, er en oversikt over musthaveapps fra cydia, og hva de brukes til. Jeg vet ikke om det hører hjemme på din side men...

godt jobba :-*

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav DADDY » fre 20.08.2010 21:01

Ros: Tusen takk. :-)

Ris: Kunne tenkt meg en "versjonskommentar" på 1. post "her" inne. Tror det er veldig mange av oss som kun vil gjøre det guiden er ment å fortelle, og ikke orker å lese "ørten" sider med diskusjoner om designet på logofilene etc. Tror du skjønner hva jeg mener...

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav norgab » tor 03.02.2011 18:46

Guidene er meget gode og velskrevne, har brukt dem flere ganger. Allikevel har jeg møtt på et problem som forvirrer.

Jeg holder på med guide til min 1.gen iPhone. I guiden står det "Customsn0w for Windows" både i overskriften og i margen, men når jeg leser guiden finner jeg ingenting om customsn0w. Kun at man skal bruke iTunes.

Jeg kommer til punkt D4, etter gjenopprettingen får jeg ingen feilmelding, men heller at iTunes sier at simkortet ikke er støttet. Guiden sier at man skal gjenta fom. punkt D3, men dette har hittil vært en evig sirkel.
medlem i 188 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav gr8motive » tor 14.07.2011 20:11

Ris: har ikke skjedd noe på et år mht Iphone 4, ikke engang noen oppdatering på hva som ventes, eller man ikke lenger kan forvente (simkort opplåsning feks)
medlem i 192 måneder
 

Re: Guider ifra iFon Norway (geircito) - ris & ros

Innleggav Ronso » søn 16.09.2012 22:00

Synes du gjør en meget bra jobb, og guidene er meget fine å oversiktlige. Når de er så detaljerte som de er, med bilder og all slags, kan til og med wannabes som meg følge de uten problemer.

Raske svar ved dumme og enkle spørsmål får man også. Creds og to tomler opp for geircito 8-)

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron