GUIDE: MMS og internett-deling (firmware 3.x)

Re: GUIDE: MMS og internett-deling (firmware 3.x)

Innleggav mortengutt » man 21.06.2010 23:05

Skulle gjerne hatt tilbake Telenorlogoen min, den forsvant da iOS4 kom inn. Får du laget en ny som fungerer, Geir : :-D
medlem i 222 måneder
 

Re: GUIDE: MMS og internett-deling (firmware 3.x)

Innleggav z06norway » ons 30.06.2010 16:44

hei, har en 3GS med 3.1.2 skulle prøve datadeling via USB idag, da en MS fan boy sa dette var umulig eller tungvint. åpnet meny Generelt - Nettverk- og hadde da ett menypunkt som heter datadeling, gikk inn på denne og satte den på. Da spurte den om jeg ville slå på Bluetooth eller kun ha USB som deling.
kun USB var iorden for meg, krysset av og satte ledning i PC, plutselig var datadelingsmenyen vekke fra innstillinger ? wtf


noen som vet hvordan eg får den tilbake
medlem i 192 måneder
 

Re: GUIDE: MMS og internett-deling (firmware 3.x)

Innleggav Morpheus » fre 02.07.2010 14:06

Jeg har iPhone 3G med iOS4 og OneCall som jeg har satt opp mot Telenor som operatør. Det funker fint med USB-tethering her. :-) Oppgrader til iOS4; kanskje det hjelper? Selv har jeg imidlertid problemer med å få Bluetooth-tethering til å virke fordi den ikke klarer å aktive nettverket. Dette fungerte fint med iPhone OS 3.X. :-/

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: GUIDE: MMS og internett-deling (firmware 3.x)

Innleggav heni_86 » fre 22.10.2010 11:16

Har et problem med å gjenopprette ipcc-filer i iTunes. Bruker Mac Leopard 10.5.8 og iPhone 4. ipcc-ikonene blir grå når jeg trykker alt+gjenopprett, og de blir ikke gjenkjent av iTunes. Hjelp??
medlem i 174 måneder
 

Re: GUIDE: MMS og internett-deling (firmware 3.x)

Innleggav holann » tir 24.05.2011 13:21

Hei folkens!

Det er fryktelig lenge siden "share internet"-knappen min plutselig forsvant. Nå er jeg fryktelig interessert i å lete den opp igjen. Noen som kan hjelpe? Da vil jeg være evig takknemlig :)
medlem i 190 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron