GUIDE: Redsn0w for Windows

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav MrNilsen1986 » ons 23.06.2010 14:14

Oki, får smøre meg med tolmodighet da :) Håper det ikke blir så lenge til. Oppdaterer siden 20 gang for dag sikkert for og se om det er kommet noe :)
medlem i 180 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav nilsean » ons 23.06.2010 15:05

Er det sånn å forstå at det går ann å simkortopplåse Iphone 3GS med 3.1.3 NÅ, men ikke med iOS4 enda?
medlem i 167 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav geircito » ons 30.06.2010 0:24

Guider er oppdatert med ny versjon av redsn0w (versjon 0.9.5b5-5) som skal fixe eventuelle problemer noen brukere har opplevd med APN-oppsett (under Mobildatanettverk) og MMS-funksjon.

Sjekk nedlastingssiden på iFon1.no for oppdaterte nedlastingslinker:
iPhone nedlastinger

Hvis en har APN/MMS-problemer så bør en kjøre redsn0w pånytt, men denne gangen (hvis en allerede har Cydia på iPhone) fravelge Cydia.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav tustehøna » lør 17.07.2010 12:01

"unable to recognize spesified IPSW"

Kommer det opp når jeg prøver å jailbreake telefonen. Hva kan jeg gjøre for å komme videre da? Når jeg trykker Browse er der bare et alternativ... Har såvidt jeg vet fulgt guiden på ifon1.no helt slavisk... Kan noen hjelpe meg?



Prøver nå å laste ned restore et-eller.annet fra ifon1, men det går tregt! Har holdt på siden siden jeg skrev første del av innlegget, men ikke ferdig ennå. Den laster ned i gjennomsnitt 50KB/sec... Ikke så mye. Nedlastingshastighet på linja var 498...

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 


Re:

Innleggav edyrli » man 19.07.2010 9:45

tustehøna skrev:"unable to recognize spesified IPSW"

Kommer det opp når jeg prøver å jailbreake telefonen. Hva kan jeg gjøre for å komme videre da? Når jeg trykker Browse er der bare et alternativ... Har såvidt jeg vet fulgt guiden på ifon1.no helt slavisk... Kan noen hjelpe meg?



Prøver nå å laste ned restore et-eller.annet fra ifon1, men det går tregt! Har holdt på siden siden jeg skrev første del av innlegget, men ikke ferdig ennå. Den laster ned i gjennomsnitt 50KB/sec... Ikke så mye. Nedlastingshastighet på linja var 498...


Jeg regner med du prøver å jailbreake 3G med fw 4.0.1 ??
Du må bruke 4.0 ipsw med redsn0w for å gjøre dette. Ikke 4.0.1.
medlem i 172 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav eMTea » tor 22.07.2010 15:58

Hei!
Jeg har en ganske ny 3GS (jailbreaket, fransk telefon)

Serienr begynner med 5K0245...

Er det da korrekt at jeg må holde meg unna oppdatering en stund til da?
medlem i 198 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav tustehøna » fre 20.08.2010 18:24

jeg elsker dere!! :-* :-* :-*

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav geircito » fre 08.10.2010 18:46

Redsn0w-guiden for Windows er oppdatert for iPhone 3G med redsn0w ver 0.9.6b1 for iOS 4.1 (og iOS 4.0).
Husk å lese gul ramme i begynnelsen av guiden!!!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav Kristert » fre 08.10.2010 20:56

Jeg får feilmelding i redsn0w:
"Unable To Recognize Specified IPSW"

:S

EDIT:
Never mind. Det ligger feil versjon av Redsn0w på ifon1. Måtte finne 0.9.6b1 på egenhånd. Så gikk det :)
medlem i 183 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Windows

Innleggav mirnes » søn 17.10.2010 15:48

Har prøvd å lese her og prøvd å google det, men er det en fiks hvis jailbreaken henger seg opp på "Uploading ramdisk"? Har prøvd uttalige ganger, men stopper alltid der. Noen ganger etter 1 strek, andre etter 4 og enkelte ganger er det bare 2 streker til den er ferdig...

Ser i tråden at enkelte andre har dette problemet, er det noen fiks til dette eller er det bare å prøve til det funker?

Takker for all hjelp på forhånd.
medlem i 166 måneder
 

Mistet wifi, oppgraderte til 3.1.3

Innleggav NaaM » man 22.11.2010 18:18

Hei jeg har en 2007 iphone (1.gen). Jeg oppgraderte den til 3.1.3, alt funket, når jeg kom til siste punkt G3. CYDIA, i en custom guid fra ipod.no, så jeg at jeg hadde wifi symbol på men ingen internett.

Jeg går på safari, søker på http://www.vg.no det blir gjennomsiktig svart skjerm det står kobler til men ingenting skjer.

Hjelp meg! please
medlem i 160 måneder
 

Redsnow henger under Jailbreaking

Innleggav tomso » ons 02.02.2011 21:47

Under Jailbreaking henger Redsnow seg. Dette skjer under "Uploading Ramdisk".
Har forsøkt med redsn0w_win_0.9.6b4, og redsn0w_win_0.9.6rc8.
Iphone 4 har IO 4.2.1, var tidligere Jailbreaket med Limera1n med IO 4.1.

Noen som kan hjelpe meg.. Er ganske newbe på dette området her.
medlem i 185 måneder
 

Prob med 1.gen iPhone-oppdatering til 3.1.3

Innleggav norgab » lør 05.02.2011 7:21

Hei, jeg har en 1.gen iPhone som jeg her om dagen ville oppdatere fra 3.0 til 3.1.3. Jeg fulgte guiden for 1. gen for windows (http://ifon1.no/iphone/customsn0w_win_1gen.html), men fikk "Sim card not supported" i iTunes etter punkt D4. Guiden foreslår å gå tilbake til D3 om noe går galt, men det gir bare samme resultat.

Jeg har søkt rundt på nettet etter svar, men uten hell. Mange har opplevd det samme, men jeg har ikke kommet over noen løsninger som samsvarer med guiden. Et populært løsningsforslag er "sett tlf i flight mode, og oppdater på nytt", men det funker dårlig når tlf er låst til kun nødanrop. I guidens overskrift står det om "customsn0w", men jeg finner ingen annen info om dette verken i guiden eller på nedlastingssidene.

Håper noen har en ide om hva som kan gjøres.

God helg!
medlem i 188 måneder
 

Re: Prob med 1.gen iPhone-oppdatering til 3.1.3

Innleggav norgab » man 07.02.2011 18:09

Ingen alstå? Jeg synes det er rart at det skal gå an å FULL opplåsning uten å kjøre noe annet prog enn iTunes, men det er nå det som står.

Edit: Problem løst. Etter å ha prøvd alle mulige slags "sn0w"-programmer fikk jeg det endelig til. Fant så ut at jeg har lastet ned firmware fra nedlastingssiden på guiden, og at jeg da ikke har fått customversjonen, men apples original (doh).
medlem i 188 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron