GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav Gomle89 » fre 18.09.2009 2:17

geircito: "iPhone-enheten "iPhone" kunne ikke gjenopprettes.
Det oppstod en ukjent feil (1604)."

Sett det har kome mykje nytt på guiden no, men står fast der fortsatt. Har prøvd 5-6 gonger no, og same feilmeldinga kjem opp kvar gong.
medlem i 174 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav Gomle89 » lør 19.09.2009 20:51

leggje til ein detalj som eg ikkje har tenkt over før. Når eg slår på iPhonen før eg kobler den til, kjem symbolet med usb-kabelen og pil til iTunes opp.
Veit ikkje om det har noko å seie..?
medlem i 174 måneder
 

Punkt E8 virker ikke, redsn0w på mac for iPhone 3Gs

Innleggav yesda » tir 22.09.2009 18:15

Jeg har et problem med guiden redsn0w på mac for iPhone 3Gs. Bildet på E7b kommer opp, men ikke bildet på E8, jeg har prøvd å sette kontakten inn om ut. jeg har prøvd å vente, men ingen ting ser ut til å fungere. Er det noen som har opplevd dette selv? Eller som kan hjelpe meg?
( legger ved link til guiden jeg følger: http://ifon1.no/iphone/redsn0w_mac_3gen3GS.html )
Tusen takk!
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav Buligwyf » ons 23.09.2009 1:42

Jailbreaka min iPhone 3G med Pwnage 3.1 og unlocka med Ultrasn0w. Sistenevnte virket ikke pga. min iPhones Bootloader vers. 06.02 G2M3S2 og Baseband vers. 05.11.07. Fuzzyband virker desverre heller ikke på denne Bootloader vers. Hva kan jeg gjøre?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav geircito » ons 23.09.2009 11:27

Ingenting.....
Du kan IKKE ha fulgt guiden, fordi den custom ipsw-fila jeg har lagt ut i guiden sørger for at basebandet IKKE oppgraderes.
Det du må ha gjort er å oppgradere til 3.1 direkte i iTunes med Apple's originale 3.1-firmware, og da er løpet kjørt for din iPhone, iallefall pr. dato. Kanskje kommer det opplåsingsmuligheter for nyeste baseband, men tvilsomt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav Buligwyf » ons 23.09.2009 13:32

Ja, det er indirekte min egen skyld, siden jeg ikke advarte datteren min til aldrig å oppgradere i iTunes slik hun gjorde igår kveld. Gjett om hun blir glad når hun kommer hjem idag og får høre dette :cries: Uansett, takk for svar.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Jailbreake iPhone 3g 3.1

Innleggav fredsjo » man 05.10.2009 18:32

Hei
Har nå lagt inn 3.1 på min iPhone 3G, og slik jeg skjønner det i henhold til gercito sine sider så er det mulig å jailbreake 3.1 på 3G, men jeg finner ikke helt ut hva jeg skal gjøre, da guiden for 3.1 mangler noe...?

Noen som har jailbreaka 3g med 3.1?

Fredrik
medlem i 194 måneder
 

Re: Jailbreake iPhone 3g 3.1

Innleggav geircito » man 05.10.2009 18:56

Ingen feil med guiden - og hvilken forresten?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Jailbreake iPhone 3g 3.1

Innleggav fredsjo » man 05.10.2009 19:02

Hmm, kanskje feil av meg å si feil ja, sorry mac..

Mente at steg E, kjøre Redsnow ikke er der. Trodde det ville si at den ikke blir jailbreaket? Eller blir den jailbreaket når man benytter den ipsw-fila som du har lagt ut?

Jeg kjørte jo update med iTunes, da det jeg misforstod litt.. Trodde det stod at 3.1 ikke var sluppet enda, men det stod at Redsnow for 3.1 ikke var sluppet.. Huff.. Faen som jeg roter i dag!

Kjører restore på mobilen nå. Fikk ikke til å kjøre restore med den fila du har lagt ut Geircito.. Da stoppa det bare opp på "preaparing...."

Har prøvd mye rart nå, men bunner ut i at om jeg prøver å kjøre restore eller update med denne fila: iPhone1,2_3.1_7C144_Custom_Restore, så stopper bare itunes opp på "Prepearing iPhone for software update" og iPhonen har det bilde av en USB-ledning og iTunes-symbolet.. Har jeg rota ting til her nå?

EDIT: Får denne feilmeldingen når jeg prøve å bruke fila til Geircito: The iPhone could not be restored, unknown error (1604)
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav macsam » man 05.10.2009 21:27

det virker som du har oppdatert med original Apple firmware. Og da må du google bricka iPhone.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav fredsjo » man 05.10.2009 22:17

Er det ingenting jeg kan gjøre da? Helvette heller, jeg visste det jo egentlig, men så glemte jeg meg bare litt bort..

Jeg er jo helt avhengig av å jailbreake den, siden det er noe krøll med Tele2-simkortet mitt, slik at kontaktene ikke funker og slikt...
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav macsam » man 05.10.2009 23:59

Du kan enten vente på en jailbreak som mest sannsynlig kommer i løpet av en måned vil jeg tro, eller gå til netcom eller telenor hvis tlf er kjøpt hos dem.
Jeg har en kompis med samme problem- sure greier :-) men en jailbreak MÅ jo bare komme, så tålmodighet...

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav fredsjo » tir 06.10.2009 10:53

Telefonen min er kjøpt på Elkjøp..

Så da må jeg bare vente på noe som kanskje kommer? Hehe

faen det er surt ass.. En liten lesefeil som gjorde alt dette..
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav macsam » tir 06.10.2009 13:02

Du kan jo bruke den med det abonnementet den er låst til uansett... Så en tlf har du jo...

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Jailbreak problem, hjelp meg!

Innleggav NIBUKU » tor 08.10.2009 22:18

Jeg holder nå på å jailbreake iphone 3G'en min, og jeg følger ifon1.no's guide hvor jeg bruker redsn0w på Mac. Da jeg hadde lastet ned firmwaren og skulle gjenopprette iPhonen min med den firmwaren, kom det en feilmelding. Jeg prøvde igjen, men da kom den samme feilmeldingen igjen som sier "iPhone-enheten kunne ikke gjenopprettes. Det oppsto en ukjent feil (1604)."

Jeg prøvde og avslutte iTunes for så å åpne det igjen, og jeg tok omstart på Macen min, men ingenting skjedde. Noen som kan hjelpe meg?
medlem i 173 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron