GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav chovland » tir 27.12.2011 23:41

Det er en 3gs, derav gammel...
medlem i 182 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav Zionxxx » tor 05.01.2012 17:06

Hei, har en 3GS som er kjøpt i USA, den har vært jailbreaket før men e bestemte meg for å bruke den nye untethered jailbreaken til 5.0.1 i går. Jailbreaket telefonen når e hadde mitt eget chess kort i og nå funker ikke telefonen lenger (No Sim står det). Burde e brukt AT&T kortet når e jailbreaket? Eller hvordan får e telefonen til å skjønne at e bruker et norskt sim kort?

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav hen9ng » tor 26.01.2012 12:41

Er det verdt og jailbreake iOS 5?
Alle innspill er velkommen!
-Hen9ng

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav JasKo » tor 26.01.2012 16:23

Har hatt iPhone siden den første iPhonen kom ut. Har hele tiden hatt jailbreak, pga de mange mulighetene med Cydia apps. Gjennom årene har Apple selv innført en del av disse som standard inn i diverse oppgraderinger av iOS.

I desember måtte jeg gjennopprette iPhonen, og jailbreaket ikke. Den dag i dag har jeg enda ikke gjort det, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det. Eneste grunnen jeg personlig kunne ha gjort det for er BiteSMS. Den appen er helt genial. Men foreløpig savner jeg den ikke så altfor mye.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav hen9ng » tor 26.01.2012 19:47

Tusen takk for svar:)

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav gr8motive » man 06.02.2012 20:05

Hvis jeg har preserved BB på 1.59 etter å ha oppgradert til 5.01, kan jeg da jb på vanlig måte etterpå uten at BB oppdateres?
medlem i 192 måneder
 


Re: GUIDE: Redsn0w for Mac OS X

Innleggav gr8motive » man 06.02.2012 20:14

Kan du ikke heller bare svare JA eller NEI? Istedenfor at jeg skal drive denne gjetteleken hele tiden...?
Jeg ser det står "deretter følger du redsnow guiden fra punkt D"
I den samme guiden står det også at dersom man skal unlocke tlf, må man IKKE bruke denne guiden, derav mitt forrige spørsmål.
Alt er ikke like selvfølgelig for oss andre, som det tydeligvis er for deg, og jeg spør ikke for morro skyld vettu... ;)
medlem i 192 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron