Er klar over IzyMail-metoden, men guiden er (som tittelen sier) for å
bytte fra Hotmail til andre leverandører. Der hjelper ikke IzyMail så mye. Dessuten har tjenesten noen begrensninger:
- Etter en måned koster tjenesten penger hvis ikke du holder deg innenfor temmelig strenge begrensninger. Det er ikke voldsomt dyrt, men det er fortsatt penger å betale for noe som kan være gratis.
- Mange er ikke komfortable med å gi ut sitt Hotmail-passord til en tredjepartsleverandør.
- Tjenesten fungerer i beste fall dårlig med IMAP. Det går svært tregt hvis du har mange e-poster i innboksen for eksempel. Det hjelper jo i og for seg med POP, men vi lever da i 2008 og IMAP-synkronisering er ihvertfall for meg et must. Å bruke en e-post-tjeneste med POP-tilgang er for meg helt utenkelig.
Dessuten er Hotmail en så dårlig tjeneste at man virkelig burde gjøre seg selv tjenesten å bytte, man vil garantert ikke angre...
BazookaAce skrev:Jeg har klart å synkronisere min Hotmail-konto med iPhonen min
BazookaAce skrev: Husk at den må være på POP
Disse to utsagnene går i mine øyne særdeles dårlig overens. Du synkroniserer ingen verdens ting så lenge du bruker POP, det er kun ren og skjær enveis nedlastning.
Ikke meningen å være så kristisk altså, men jeg har bare særdeles lite til overs for Hotmail, og synes IzyMail blir en veldig halvveis løsning på problemet.
estoyva skrev:Jeg finner ikke hvor den mobilsvar funksjonen, og jeg får heller ikke til å vidersende e-post til min Gmail-konto. Har en Windows Live-konto, helt vanlig Hotmail tror jeg.
Videresendingen fungerer ikke før du har satt opp en mobilkonto, av en eller annen grunn. Pass på at språket på Hotmail er satt til norsk.
Gå inn i "Alternativer". Der skal du (i teorien) finne dette valget: