Guide: Bytte fra Hotmail til andre leverandører

Re: Guide: Bytte fra Hotmail til andre leverandører

Innleggav jervi » søn 09.08.2009 13:40

Ja, tror det er snakk om at du må logge inn minst hver tredje måned eller noe.

Hotmail har forresten fått POP3-støtte på gratis-kontoene også nå, så denne guiden har vel egentlig blitt litt utdatert.

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Re: Guide: Bytte fra Hotmail til andre leverandører

Innleggav memii » søn 09.08.2009 16:38

Ok, da skal jeg passe på det! Tar hver månde sånn for sikkerhetsskyld! ;)

Hm, jeg sleit med at jeg ikke kunne videresende hotmailen min videre uten at den skulle ha «mail.live.com, msn.com» osv... men det ble fikset etter det med mobil innstillingene.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Guide: Bytte fra Hotmail til andre leverandører

Innleggav 639me » man 10.08.2009 23:53

litt inn fra sidelinja:
hvilken leverandør fungerer greiest på ipod/iphone for tida?

grunnen til at jeg spør er at min sønn vil ha en mailkonto på sin nye ipod touch. han prøvde først -etter tips fra kompiser- med hotmail. det funka ikke noe særlig.
så oppretta jeg en yahookonto for ham. dette ga en error som sa: "br.navn eller passordet for "imap.apple.mail.yahoo.com" er feil". her ser det ut som ipod's autokonfigurering blander kortene eller hva?
jeg ordna han en gratis mobileme-konto tilslutt. men jeg har ikke tenkt å betale for den, han her ingen nytte av den utover mailadressen.
fungerer gmail bra? har hatt mye problemer med gmail i mail.app.
andre forslag?

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: Guide: Bytte fra Hotmail til andre leverandører

Innleggav jervi » tir 11.08.2009 0:32

GMail fungerer utmerket. Sett opp GMail med IMAP i Mail.app (standard settes det opp automatisk med POP3 av en eller annen rar grunn) så fungerer det utmerket der og, men webgrensesnittet er jo så bra (og kan brukes offline) at behovet for Mail.app blir ganske lite. På iPhonen settes GMail opp med IMAP automatisk, så der skal det virke bra med en gang.
Bonus er at du får synkronisering av kontakter og kalendere, med push slik som med MobileMe, helt gratis.
Start her: http://www.google.com/sync/index.html

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere