Svar på kommentar?

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Svar på kommentar?

Innleggav fuzzy76 » fre 17.07.2009 12:56

Hva er vitsen med muligheten til å trykke "svar" på en artikkelkommentar når det ikke vises noen indikasjon på hvilken kommentar man har svart på når den er postet?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav jorgen_re » fre 17.07.2009 13:35

Så kritisk du var da!? Ta det opp med admin
medlem i 188 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav Wackhy » fre 17.07.2009 14:10

Svært så kritisk du var da jorgen_re!? Er det ikke sånt dette foumet er laget for?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav fuzzy76 » fre 17.07.2009 14:16

Jeg trodde da dette var stedet for bugreports?

Buggen er at kommentarer ikke viser om de er svar på andre kommentarer (og hvilke) (eller at kommentarfeltet har funksjonalitet som ikke virker, avhengig av hvordan du ser på det). Har vanskelig for å se hvorfor det skal til admin i stedet for feilrapporterings-forumet...

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav HenrikWL » fre 17.07.2009 14:37

Jeg tror dette også har med forumintegrasjonen å gjøre. Kommentarvisningen under artiklene holder ikke styr på hvem som svarte på hva, men det gjør forumet. ;)

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav fuzzy76 » fre 17.07.2009 14:55

Det høres instinktivt rett ut, men såvidt jeg kan se indikerer ikke forumet heller hvilket innlegg man svarer på.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav HenrikWL » fre 17.07.2009 15:04

Jammen har du rett. Jeg trodde det gikk an å velge trådet visning, men dengang ei.

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav quadra800 » fre 17.07.2009 15:06

Ordet "forum" er, i denne anledning, omtalt som back end'en. Dvs. den programvaren, som kjører på mac1.no's server.
Forumet, slik vi dødelige ser det, har ingen intensjoner om å vise oss hvilket innlegg man har "svart" på.

F.eks. forumet insanelymac.com tilbyr funksjonen du etterlyser. :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Svar på kommentar?

Innleggav ak » lør 18.07.2009 19:11

Trådet visning finnes i Drupal, men vi slo det av for ca ett år siden fordi det var svært vanskelig å kombinere med fast bredde på siden.

I tillegg la vi kommentarer over i forum for et par måneder siden, slik at det ikke lenger er en mulighet.

Jeg har fjernet lenken med "Svar", slik at det ihvertfall ikke lenger er misvisende.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron