MP4 player

Diskuter eldre iPod-modeller

MP4 player

Innleggav Kajssen » søn 26.12.2010 21:04

hei :-)

til jul fikk jeg en MP4 player som jeg skal bruke til og ha lydbøker på jeg har bare et strt problem jeg klarer ikke legge sporene i riktig rekkefølge, eller det vil si de ligger i riktig rekkefølge på macen men inne på maskinen vil de ikke spilles i riktig rekkkefølge kan noen hjelpe? :-)


på forhånd takk! kajssen :-P :-)
medlem i 176 måneder
 

Re: MP4 player

Innleggav Shaman1981 » søn 26.12.2010 21:30

Blir litt lettere å hjelpe deg dersom du skriver hvilken spiller dette er.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: MP4 player

Innleggav Kajssen » søn 26.12.2010 21:53

Ja dette skjønner jeg også! Men den heter ikke mer enn MP4 player. Har ikke noe annet merke men et "slagord": "imagine more than sound"
medlem i 176 måneder
 

Re: MP4 player

Innleggav t_henden » lør 16.07.2016 1:38

Pussig! Jeg kjøpte for ikke så lenge siden, samme spiller, sort boks, og bare "Mp4 player" og dette slagordet, ellers "no name", på et loppemarked. Spilleren var i original boks og så helt ubrukt og var i original boks, men batteriet var dødt. Så det var fram med loddebolten og bytte batteriet. Men stor var skuffelsen da det viste seg at selv om bruksanvisningen anga at spilleren hadde FM-radio, så var det ingen tegn til dette i den aktuelle menyen.

Firmware er ver 1.00, så da er det vel mulig at den hadde trengt en oppdatering, men med ukjent opprinnelse, og at den er ute av markedet for lengst, så er det vel håpløst å få den oppdatert til å ha FM-radio. :-/

(Jada, jada, snart skal FM-nettet stenges osv. men håpet er vel ikke helt ute, ennå... :-) )

Det eneste som står i bruksanvisningen, er at den gjelder for modellnumrene XM151/152/153NANB, så kan jo være at "min" modell, ikke var den med FM-radio, da.

Virker ellers greit som mp3-spiller, og er nok kjempepraktisk for den som "bare" skal lese en lydbok, fordi det bare er å kopiere filene fra mp3-CDen, ikke noe surr med Itunes eller andre synkroniseringsprogrammer, da spilleren viser filstrukturen, akkurat slik som den kopieres over fra PC, med spilleren som USB-disk.
medlem i 92 måneder
 


Returner til Eldre iPod-modeller



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]