iPod 3.gen reagerer ikke

Diskuter eldre iPod-modeller

iPod 3.gen reagerer ikke

Innleggav gedde » tir 04.12.2007 19:11

Min kjære iPod 3. gen har stått uten størm over litt lengre tid, her en dag hadde jeg planer om å lade den opp og ta den i bruk igjen, men når jeg puttet den i laderen var det ingen reaksjon. Tenkte at den kanskje skulle så der litt, timene gikk uten reaksjon. Så håpet jeg på at det var kabelen som var sliten, testet den med en annen så den fungerer. Uansett hva jeg trykker på er det ingen reksjon, skjermen er også helt mørk.

Kan det være batteriet som har takket for seg eller er det selve dock conectoren?
Hvis det er batteriet såer det en smal sak å fikse, koster ikke stort heller. Noen som har vært borti noe lignende?

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: iPod 3.gen reagerer ikke

Innleggav chris192 » tir 04.12.2007 19:16

Hmm, men det er sånn at hvis det er HELT utladet så kan det hende at det ikke kommer opp bilde eller at dataen finner den for om en halv time eller noe.
Men hvis du har hatt den i leenge så.. :S
medlem i 199 måneder
 

Re: iPod 3.gen reagerer ikke

Innleggav gedde » tir 04.12.2007 19:21

Ja, hadde liksom regnet med at over natten i laderen burde holde ;)

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: iPod 3.gen reagerer ikke

Innleggav Burrell » tir 04.12.2007 19:33

Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)

Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 8 seconds. You may need to repeat this step.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: iPod 3.gen reagerer ikke

Innleggav gedde » tir 04.12.2007 20:31

Har gjort det mange ganger...

Leste litt mer på ifixit, så bestemte meg for å kjøpe nytt batteri til poden. Så den blir vel frisk om ikke så lenge!

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 


Returner til Eldre iPod-modeller



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]