Shuffle-vask

Diskuter eldre iPod-modeller

Shuffle-vask

Innleggav henrikne » fre 16.11.2007 1:00

Noen som vil sette penger på at Shuffle´n min starter opp etter en tur i vaskemaskina (og litt tørketrommel)? Tenkte å la den tørke litt først, før jeg prøver.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Shuffle-vask

Innleggav moffoffo » fre 16.11.2007 1:19

ikke villig til å satse penger på det, men ikke utenkelig at det kan funke. Du har selvfølgelig ikke skrudd den på og du lar den ligge å tørke i noen dager?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Shuffle-vask

Innleggav iBjorn » fre 16.11.2007 1:22

Jeg er temmelig sikker på at den vil fungere så lenge den har fått tørke skikkelig. Jeg har ved flere anledninger vasket flere minnepinner på 60 grader eller mer og de fungerer alle sammen. Å sette penger på det synes jeg blir litt tullete hvis ikke du setter penger imot.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Shuffle-vask

Innleggav henrikne » fre 16.11.2007 1:44

I tillegg til runden i tørketrommelen har jeg tenkt å la den ligge og kose seg til over helgen :)

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Shuffle-vask

Innleggav bohdi » fre 16.11.2007 1:58

Tippar den startar opp - men at den diverre ikkje vil vare lengje etter dette....

Reknar med at den lid samme skjebne som garasjeportopnaren vår - at det korroderar innvendig etter kvart.

Men - lukke til!!!!!!
:-D

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Shuffle-vask

Innleggav iBjorn » fre 16.11.2007 2:14

Hadde den garasjeportåpneren også flashminne da, eller? Det er fint lite av bevegelige deler inne i en iPod Shuffle, og så lenge den får tørke skikkelig, det vil si til den er fullstendig tørr, er det ikke egentlig noe som skulle tilsi at den skal korrodere eller på annen måte være skadet av vannet. Hvis den var påslått under «behandlingen» kan nok problemet se litt annerledes ut.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Shuffle-vask

Innleggav henrikne » fre 16.11.2007 2:35

Den var avslått - og i tillegg batteritom. Jeg hadde den med på trening, men da jeg tok den frem innså jeg at den hadde vært påslått og dermed gått tom for batteri. Puttet den i lommen, dro igjen glidelåsen og trente uten musikk.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 


Returner til Eldre iPod-modeller



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]