Problemer med iPod sync

Diskuter iPod classic

Problemer med iPod sync

Innleggav Stubbis2 » man 02.05.2011 0:30

Hei!

Jeg har et problem med synkronisering mellom min 4 år gamle ipod classic (80 gb) og macen. Når jeg kobler den i, henger itunes seg fullstendig opp og ingenting fungerer. Jeg må utføre en tvungen avslutning for at itunes skal fungere som normalt igjen.

Er det noen som har en løsning?
Hvordan går jeg feks tilbake til fabrikkinnstillinger?
medlem i 168 måneder
 

Re: Problemer med iPod sync

Innleggav iBjorn » man 02.05.2011 0:43

Virker iPoden frisk og rask?

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Problemer med iPod sync

Innleggav Stubbis2 » man 02.05.2011 0:50

Ja, den fungerer som den skal ellers!
medlem i 168 måneder
 

Re: Problemer med iPod sync

Innleggav iBjorn » man 02.05.2011 1:27

Har du forsøkt å tilbakestille iPoden?
Apple skrev:
Bilde

iPod classic

1. Slå Hold-knappen av og på. (Skyv den til Hold, og slå den av igjen.)

2. Trykk og hold Meny- og Senter-knappene (velg) samtidig til Apple-logoen vises, omtrent 6 til 8 sekunder. Du må kanskje gjenta dette trinnet.

Tips: Hvis du har problemer med å tilbakestille iPod-en, skal du legge den på et flatt underlag. Pass på at fingeren som trykker på velgeknappen, ikke berører noen deler av klikkehjulet. Pass også på at du trykker Meny-knappen mot utsiden av klikkehjulet og ikke inn mot midten.

Hvis trinnene ovenfor ikke fører frem, kan du prøve å koble iPod til en strømadapter og sette strømadapteren i en elektrisk stikkontakt. Du kan også koble iPod til datamaskinen. Kontroller at datamaskinen er slått på og at den ikke er innstilt til å gå inn i hvilemodus. Prøv å tilbakestille iPod-en mens den er tilkoblet strøm.


btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]