iTunes gjenkjenner ikke visse sanger...

Diskuter iPod classic

iTunes gjenkjenner ikke visse sanger...

Innleggav emmaOK » fre 21.05.2010 0:01

Hei,
nå har det skjedd slik at jeg hadde trøbbel på pcen. Min eksterne hardisk som tidligere sto under (E:), var nå blitt (F:) og det hadde dukket opp et nytt (E:) som jeg ikke gjenkjente (og som heller ikke inneholdt noe for den del). Da jeg først ikke fikk åpnet min eksterne harddisk, koblet jeg den først ut og så inn igjen, da dette har fungert helt fint før. Nøkkelordet er før...

Jeg fikk nå åpnet den opp og sett innholdet men så virket ikke iTunes eller noen av de andre tidligere innstallerte albumene. Etter litt flytting etc etc bak på harddisken gikk det endelig, men iTunes måtte konfigurere seg sto det.
Etter det dukket iTunes opp med alle sangene mine, men når jeg trykket på en sang som var vesentlig ny (november09) kjente den den ikke igjen, selv om den ligger på pc-en og jeg ble bedt om å finne den. Dette har da skjedd med veldig mange av de nyeste sangene. De andre sangene fungerer det helt fint med og de kjenner den igjen.

Men hva gjør jeg ang det at den ikke kjenner igjen de andre sangene? vet ikke om jeg klarer å finne igjen alle, siden de ligger litt spredt på den eksterne harddisken.
Finnes det en enklere løsning? Og er det noen som vet hva søren jeg har klart å gjøre?
medlem i 174 måneder
 

Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]