iPod classic starter ikke

Diskuter iPod classic

iPod classic starter ikke

Innleggav NFAA » man 14.12.2009 21:34

Hei,
jeg har en litt gammel iPod Classic 30GB som jeg bruker som harddiskspiller i bilen. I dag da jeg skulle putte inn de nyeste podkastene til Radioresepsjonen, gikk den tom for strøm under sync. (Lader ikke ved sync, siden jeg ikke har orginalkabel). Etter dette får jeg ikke slått den på, vise bare eple også hører jeg disken spinner. Jeg får bootet den ved å holde inne Meny + Play/Pause, men da kommer bare eplet opp igjen. Jeg får også satt den i diskmodus, "Meny + Play/Pause" deretter Previous + Next. Men det eneste som skjer er at windows, etter å ha jobbet en stund, sier at disken må formateres for at jeg skal kunne bruke den. Noen som har noen forslag på hva jeg gjøre, hvordan jeg kan restore den? Alle forslag mottas med takk.

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: iPod classic starter ikke

Innleggav ereynell » tir 15.12.2009 12:42

hva med å koble til en Mac/pc, åpne Itunes og formatere disken og legge inn musikken på nytt ????

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: iPod classic starter ikke

Innleggav NFAA » tir 15.12.2009 13:15

Hei,
jeg kan prøve å formatere disken, men vet ikke hva som skjer da, vil iTunes kjenne den igjen som en iPod hvis disken er formatert?

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: iPod classic starter ikke

Innleggav NFAA » ons 16.12.2009 21:29

Hei,
har funnet feilen, jeg fant til slutt veien inn til diagnostic mode, og den feilet på hdd sjekk. Så da tipper jeg den er ødelagt. Noen som vet om det er mulig å kjøpe en blank slik å putte inn?

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: iPod classic starter ikke

Innleggav rulletrapp » tor 17.12.2009 2:47

Ingen aning, men hadde det ikke vært verdt et forsøk å stikke innom eplehuset og høre om de kan fikse den for deg?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: iPod classic starter ikke

Innleggav NFAA » tor 17.12.2009 9:02

Tipper de tar mer betalt for å fikse den enn den er verdt.

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]