All musikk forsvunnet fra itunes

Diskuter iPod classic

All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav Norian » søn 10.05.2009 23:05

Plutselig er all musikken min borte fra itunes (får opp itunes helt blank). Ser at all musikken ligger på sin vante plass på harddisken. Alle låtene er også på plass på ipoden, men altså borte fra itunes. Hva kan ha skjedd? Hva gjør jeg for å få musikken tilbake? Hjelp!
medlem i 189 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav iTotto » søn 10.05.2009 23:45

Ta den mappen som all musikken din ligger på (det du beskrev ovenfor "på sin vante plass" , mappen heter mest sannsynlig iTunes Music. og dra den over iTunes logoen på dataen. Da vil all musikken legge seg innpå iTunes på nytt :)
Enkelt og greit

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav Norian » man 11.05.2009 14:41

Takk. Det brakte alle låtene tilbake til itunes. Men jeg får følgende to problemer:
I tunes har tydeligvis mistet spillelistene mine og antall ganger de enkelte låtene er spilt mm.
I tillegg får jeg ikke syncet ipoden. Jeg får beskjed om at ipod'en er satt opp mot en annen datamaskin (og det er den ikke). Takknemlig for svar.
medlem i 189 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav premium2006 » man 11.05.2009 15:11

Prøv å autorisere datamskinen på nytt. Husker ikke helt hvor, men du finner den under avansert eller noe sånt.. oppe på verktøylinjen i itunes. "autoriser datamskin"

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav dflyer » man 11.05.2009 16:29

har ikke noe med autorisering å si. Har du mac så hold nede alt tasten i det du starter itunes. Da vil den spørre om ditt itunes library og du velger da itunes music library. Da vil du få tilbake spillelistene dine etc. På PC vet jeg ikke men prøv deg frem på skift, alt eller noe sånt.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav premium2006 » man 11.05.2009 16:32

Shift er riktig for pc!

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav dflyer » man 11.05.2009 16:34

Fikk du tilbake spillelistene?

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: All musikk forsvunnet fra itunes

Innleggav Norian » man 11.05.2009 16:53

Tusen takk for hjelpen! Fikk tilbake listene og antall ganger spilt. Holdt inne shift da jeg startet itunes og valgte bibliotek. Perfect!!
medlem i 189 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]