Itunes fra to macbookér

Diskuter iPod classic

Itunes fra to macbookér

Innleggav mikeyoslo » tir 17.02.2009 21:59

Hei!

Jeg kjøpte meg en macbook for en stund siden var så fornøyd at jeg også kjøpte en til dama. Vi begge har vært ivrige brukere av Itunes, og lastet ned endel musikk. Derfor gikk jeg i dag til innkjøp av en Ipod Classic, slik at vi kunne samle sangene våre på den.

Ivrig som jeg var koplet jeg den til min Macbook, og det var superenkelt å laste ned sangene til Ipoden. Nå stod dama sin Macbook for tur, men da stoppet det desverre opp! Fikk beskjed om at Ipoden min kunne kun benytte en Itunes bibliotek om gangen!

Slik jeg forstår det betyr det at jeg kun kan laste ned musikk lagret på Itunes fra min Macbook og ikke hennes? FInnes det en løsning slik at jeg OGSÅ kan laste ned musikken min samboer har kjøpt og som ligger lagret på henne Itunes bibliotek til Ipoden vår? Eller har har de vært så genilale å laget en løsning slik at det ikke går ann?

-frustrert
medlem i 186 måneder
 

Re: Itunes fra to macbookér

Innleggav NikoAa » ons 18.02.2009 1:26

Det skal gå hvis du velger Manuell håndtering av musikk i oversikten på iPoden i iTunes. Hvis ikke så synkroniserer iPoden med det bibliokteket den blir koblet til :)

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere