Windows-formatert iPod

Diskuter iPod classic

Windows-formatert iPod

Innleggav maggekris » tir 03.02.2009 0:31

Heisann!
Jeg har en iPod video 30 GB kjøpt i karibien påsken 07. Jeg har brukt familiens stasjonære Dell til å synke ipoden med, og det har ikke vært noen problemer med det. Helt til denne pcen gikk dunken for litt under et halvt år siden. Før dette ble det kjøpt inn en bærbar LG som familiens nye hjemme-pc, og alt fra den gamle pcen ble ført over på den nye. Jeg har ikke funnet mine gamle dokumenter eller itunes-biblioteket på den nye pcen, så ipoden har ikke blitt synkronisert med mitt bibliotek på lenge. Derfor så jeg frem til min at nye macbook alu skulle komme, slik at jeg kunne synkronisere ipoden igjen (med programmet music rescue som overfører alt du har på ipoden til hvilken som helst pc eller mac).
Dette fungerer, jeg har nå alle mine sanger fra ipoden i itunes-bilioteket. Men jeg kan ikke oppdatere, eller synkronisere ipoden med itunes-biblioteket, fordi ipoden er windows-formatert. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Kan jeg omformatere iPoden?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav iTotto » tir 03.02.2009 0:34

Går det ikke an å trykke gjennopprett. eller vises ikke iPoden i iTunes i det hele tatt?

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav maggekris » tir 03.02.2009 19:08

Den vises i iTunes, og jeg har synkronisert den med Music Rescue, jeg kan bare ikke oppdatere...

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav iTotto » tir 03.02.2009 20:39

det står jo en knapp der hvor du kan gjennopprette :) da slettes alt som er på iPoden og ny programvare kommer innpå. Det skal gå fint. Hvis ikke så klør eg meg i hodet ;)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav maggekris » ons 04.02.2009 21:38

Om jeg gjennoppretter, får jeg da f.eks Genius og nytt grensesnitt?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav iTotto » ons 04.02.2009 23:19

Det vet eg ikke... er vel ikke kommet så mye oppdateringer på iPod Classic fronten... (jeg vet rett og slett ikke) Men en ting er sikkert. Det gjør absolutt ingenting å trykke på gjennopprett :) Da laster iTunes ned orginal programvare til din iPod Classic. Så slettes alt på din iPod og ny programvare kommer inn på den :)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav maggekris » ons 04.02.2009 23:44

men sangene og videoene slettes bare fra iPoden og ikke iTunes, ikke sant? Vet det er et dumt spørsmål men vil bare være sikker ;)

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav MjhZ » tor 05.02.2009 0:51

Det er kun ipoden du resetter ja, alle sanger i itunes bibloteket vil forsatt ligge der.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav maggekris » tor 05.02.2009 17:18

Noen som vet om jeg får genius og nytt grensesnitt?

Er i grunn ganske drittlei ipoden nå - skjermen er ødelagt og jeg vil ikke brukke 700 spenn på reparasjon, og jeg tør ikke gjøre det selv med deler fra ifixit... Dette går mot en iphone!

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav iTotto » tor 05.02.2009 19:02

Johoooooo... Du vil ikke angre på å kjøpe deg ny iPhone :)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav maggekris » tor 05.02.2009 21:27

Men jeg tror nesten jeg venter til sommeren i så fall - det kan ikke være mer enn et halvt år til neste oppdatering...

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Windows-formatert iPod

Innleggav iTotto » tor 05.02.2009 22:18

ååå du håper at Apple skal komme med ny iPhone :) men tenk hvor kjipt det blir hvis de ikke kommer med ny. Da har du gått maaaaange mnd uten noe fantastisk i hånden. Hehe...:)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]