Slettet en sang, men ikke helt... angrer!

Diskuter iPod classic

Slettet en sang, men ikke helt... angrer!

Innleggav Maktftw » søn 19.10.2008 16:11

Hei..
Problemet startet med at jeg skulle skifte litt på navnet på en sang, likte ikke helt at det stod "Bonus Track" ved siden av sangen. Prøvde å slette teksten, men teksten kom bare tilbake. Ble litt sur, så endte det med at jeg slettet sangen, men ikke fra iTunes arkivet. Jeg ser at sangen ligger i mappen sin, når jeg trykker på sangen åpnes iTunes, men sangen vil verken bli avspilt eller åpnet. Hva gjør jeg for å få tilbake sangen i iTunes?
medlem i 186 måneder
 

Re: Slettet en sang, men ikke helt... angrer!

Innleggav magnusB.. » søn 19.10.2008 16:27

Dra sangen over iTunes biblioteket og slipp når du ser et + tegn. For å skifte navn: høyreklikk sangen, velg vis info, trykk "info"-taben og skriv inn navnet på sangen i "Navn"-feltet.
medlem i 189 måneder
 

Re: Slettet en sang, men ikke helt... angrer!

Innleggav Maktftw » ons 22.10.2008 20:55

Dette har jeg prøvd, men det fungerer ikke... iTunes reagerer, men ingen sang legges inn selv om jeg slipper sangen når + tegnet vises, eller når jeg åpner sangen med å høyreklikke - åpne i iTunes. Det andre er at når jeg skifter på navnet ved å høyreklikk sangen, velger vis info, trykker "info"-taben og skriver inn navnet på sangen i "Navn"-feltet, trykker ok. Så retter iTunes på navnet igjen slik det var før. Ganske irriterende! Har iTunes et register for hvilke sanger som har blitt slettet helt til søplekassen, og bare ifra iTunes? Isåfall, kan jeg tømme dette registerert slik at iTunes har "glemt" at sangen skal være slettet fra ITunes?
medlem i 186 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]