iPod Classic 80GB uten lyd

Diskuter iPod classic

iPod Classic 80GB uten lyd

Innleggav gsperre » ons 06.08.2008 11:12

Har en 80GB iPod Classic som plutselig er uten lyd både via jack-inngang og dock-kontakten. Har kjørt gjenoppretting - men uten resultat.

Noen som har opplevd noe slikt - eller har gode råd om hvordan dette kan løses?
(Eplehuset var ikke interessert siden den er over ett år gammel og kjøpt i Singapore :-! )

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Classic 80GB uten lyd

Innleggav 2rri » ons 06.08.2008 12:48

Det at du har kjøpt den i Singapore har ikke noe å si, men når den er over ett år gammel hat garantien gått ut, så eventuell reparasjon kommer ut av din lomme.
medlem i 201 måneder
 

Re: iPod Classic 80GB uten lyd

Innleggav Kyrre Johansson » ons 06.08.2008 12:55

gsperre skrev:Har en 80GB iPod Classic som plutselig er uten lyd både via jack-inngang og dock-kontakten. Har kjørt gjenoppretting - men uten resultat.

Noen som har opplevd noe slikt - eller har gode råd om hvordan dette kan løses?
(Eplehuset var ikke interessert siden den er over ett år gammel og kjøpt i Singapore :-! )


Er det sanger kjøpt iiTunes eller rippet/lastet ned?

Jeg har nemlig null lyd på enkelte sanger og album jeg har kjøpt i iTunes med iPhonen. Låter som er rippet fra CD spiller som bare det. Veldig mystisk...

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Classic 80GB uten lyd

Innleggav gsperre » ons 06.08.2008 13:04

Podden min er lastet med 72GB i en mix av sanger og filmer fra Applestore og rippet.
Men der finnes ikke lyd uansett - ikke sanger og ikke filmer - uavhengig av opprinnelig kilde.

2rri :
Eplehuset nektet å ta den inn selv om jeg ville betale selv. :-[
Måtte i tilfelle kunne vise frem en orginalkvittering - og hvem har det :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Classic 80GB uten lyd

Innleggav 2rri » ons 06.08.2008 13:53

Merkelig... Har en kompis som kjøpte en iPod Nano i Japan og han viste ingen kvittering to år etter kjøpsdato. Prøv deg på Humac (hvis du bor i Oslo)
Kan hende du hadde litt uflaks og regelrett fikk en som sto opp med feil bein først den dagen.
medlem i 201 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]