Ipod classic som låser seg

Diskuter iPod classic

Ipod classic som låser seg

Innleggav zammy » tir 29.07.2008 18:52

Je har hatt Ipod classic i ca et år nå, og har hatt problemer med at den låser seg helt. Det virker som om den begynner å trøble når det kommer mye musikk på den. Jeg har kun brukt den til musikk, og har aldri hatt mer en 16GB på den. Den bare slutter å reagere når jeg trykker på den. Jeg har ikke all musikken min på en datamaskin, og de gangene jeg har prøvd å kopiere musikken til macen min vha Senuti har dette endt med at all musikken har forsvunnet, uten at noe i det hele tatt kommer over til macen. Jeg sendte den inn, og de sa det ikke var noen feil på den... Noen som har hatt liknende erfaringer, eller som har noen råd?
medlem i 188 måneder
 

Re: Ipod classic som låser seg

Innleggav Lithium » tir 29.07.2008 19:48

Akkurat det samme skjer med min 160GB Classic også! Har hatt den siden desember, og alt gikk helt fint helt til slutten av juni. Jeg har prøvd stort sett alt - gjenopprette, slå av og på, osv. Jeg regner med at det eneste jeg kan gjøre nå er å levere til reperasjon.
medlem i 188 måneder
 

Re: Ipod classic som låser seg

Innleggav zammy » tor 31.07.2008 14:15

Jeg leverte min til reparasjon, og jeg fikk den tilbake uten at de hadde gjort noe. De hadde ikke funnet noe feil på den....
medlem i 188 måneder
 

Re: Ipod classic som låser seg

Innleggav Lithium » fre 08.08.2008 17:48

Jeg lastet ned den nyeste iTunes-programvaren, og da virket det som om at det funket som det skulle igjen i en liten stund. Men nå i går kom problemet tilbake. Får også opp en Windows-boble når iTunes fryser, der det står "forsinket skriving mislyktes" og noe mer om at det er noe galt med en fil i /iPod_control/Artwork/ og at jeg burde flytte den, noe som ikke fungerer.
medlem i 188 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]