iPodfrustrasjoner

Diskuter iPod classic

iPodfrustrasjoner

Innleggav LordGreystoke » fre 04.04.2008 20:54

Har nylig anskaffet iPod Classic (160gb), men det er kul umulig å overføre hele musikkbiblioteket (50gb). iPoden låser seg, dvs den stopper innlastingen og gir beskjed om at disken er korrupt eller at det ikke er mulig å skrive til eller lese fra disken. Har kjørt DiskWarrior, og det fikser problemene helt til jeg laster inn igjen. Da er det samme regla om igjen. Har på det meste klart å få inn 13 gb (på en 160gb iPod!) ved å legge inn litt av gangen og stadig fikse med DiskWarrior. iPoden virker i bruk med musikk som er lastet inn. Men når jeg oppdaterer spillelister, sletter den gjerne sanger i stedet for å legge til. I det siste har iPoden begynt å slette hele innholdet for så å restore seg selv når jeg forsøker å oppdatere spillelister. Veldig frustrerende! Jeg har restoret hele greia flere ganger, men det hjelper ikke. Lei nå! Er det noen som har lignende erfaringer? Er det iPoden det er noe galt med, eller er det min maskin eventuelt software på maskinen? Gode råd mottas med takk!!!

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: iPodfrustrasjoner

Innleggav alexo89 » tir 08.04.2008 0:48

Returner ipoden, og få en ny. det har du krav på... eller reparasjon

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]